Puumi Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Dette er det eneste faget jeg mangler for å får generell studiekompetanse, har termin midt i sept , håper å kunne bynne på desentr. sykepleierutdanning i oktober 09. Har bøker fra 06, men vet at disse kanskje er for gamle.... Takker på forhånd for svar :
Kræsj pink Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Hei! Jeg er i samme situasjon som deg og tar 1MY nå... bruker mattebok fra 2004. Går opp til eksamen nå i mai. Dette er forøvrig siste sjanse til å gå opp i 1 MY. Fra høsten 08 kommer det en ny reform med matte som 1My og bedriftsøkonomi i ett. Så vidt jeg har hørt går denne matten over 2år. (ikke helt sikker på akkurat det der) Men uansett må du nok ha en helt ny type matte/mattebok.
Puumi Skrevet 7. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2008 nei, håper ikke dette er tilfelle om du skjønner :/ MEN , jeg har bed.øk i studieretningsfag fra før...men mulig dette ikke hjelper :/
Kræsj pink Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Jeg er dessverre helt sikker på at det er siste sjans å gå opp i bare 1 MY nå.. fikk beskjed om dette på folkeuni. hvor jeg tar mattekurs. Men det kan jo hende det bare holder å melde seg opptil neste eksamen (til jul). Ble rimelig stressa selv når jeg fikk greie på det her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå