Gå til innhold

Noen som strikker her? Dele oppskrifter/ ideer?

Anbefalte innlegg

Jeg har tatt opp hobby strikkingen min og lurte på om det er noen her somogså strikker?

Kanskje vi kan dele oppskrifter/ideer med hverandre?

Er akkurat ferdig med omslags skjorten fra nøstebarn. Veldig lett for meg som egentlig er nybegynner :-) Brukte 3 kvelder på denne.

Så har jeg strikka ei babysmekke i dag :-) Går vel en time å strikke en sånn tenker jeg.

Hva strikker dere da?3

Fortsetter under...

Det ligger en del fine oppskrifter på www.garnstudio.no :-)

Har strikken noen skjerf og luer,nå holder jeg på med en bukse til frøkna.

Første gang jeg prøver meg på det,så får se hvordan den blir.

Men er gøy å prøve ut nye ting.

Holder på med uunværlige teppet til nøstebarn...

Men du; liten i magen min :-)

Babysmekke, hvordan gjorde du det? Bruker du silkeull til det også?

Her er vi ikke så veldig erfarene, så jeg holder meg til alt som er enkelt!

:-)

jeg har fått dilla på å strikke selvkomponerte tepper jeg.. har laget er stort som kan brukes lenge i rosa striper som jeg skal brodere noen motiver på og evt navn... og som den "lojale" hustru har jeg strikket et lyn teppe til å ha over vognen når pappa går tur! der står det I <3 LYN m store bokstaver!!

er ikke så flink til å følge oppskrifter, så da må man være kreattiv!! og m far som fotballsupporter syntes jeg det var morsomt!!!

Annonse

jeg har strikket voksejakken fra nøsteban, men ser at den no kommer til å være litt stor til å begynne med, så nå skal jeg strikke et sett fra dale i babyull i minste str som vi kan bruke i begynnelsen :)

tenkte også å strikke en bukse fra nøstebarn, men vi får se hva vi rekker...

Hei. Har strikket mye før i tiden, men de siste 2 årene har jeg ikke gjort så mye håndarbeid. Har veldig lyst å strikke til magen nå men har mistet motet allerede. Venter tvillinger så jeg må stikke dobbelt opp. Syns det er ufattelig kjedelig å strikke den samme tingen 2 ganger. Har gjort det en gang før

Jeg strikker en god del. Kjempe gøy. Følger både oppskrifter og lager mine egne. Driver og strikker et helseteppe den den lille i magen. Veldig enkelt men strikker på små pinner så det tar jo litt tid. Jeg er ikke så flink til å bli ferdig med ting så jeg har masse liggende som kun trenger montering. Ja ja får ta det som neste prosjekt.

Hei!

Jeg strikker litt jeg også når jeg har tid :) Merker at det har blitt litt mindre tid til sånt etter at jeg fikk barn. Holder på med et "hentesett" til den i magen nå. Ellers har jeg strikka mye forskjellig. Det er jo så mye fint til barna, det som er synd er at mye av det vokser de så raskt ut av....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...