Gå til innhold

Åååååååååå, tulle netter altså!!!


Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hvorfor det må være sånn. Nå er det bare tull på dagsoving (vanskelig å legge når jeg skal gjøre det stort sett), tull når hun skal sovne på kvelden og flere ganger våken om natten. Og hele tiden maser hun om vann. Må jo skifte bleie i løpet av natten hver natt nå, for om vi nekter henne vann så blir det bare hyl og skrik og ikke noe soving i hvert fall... Sukk! Vil sove hele natten igjen, jeg. Hvorfor tuller hun så fælt nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ah.. så kjedelig! Har dere prøvd tutekopp som hun kan ha i senga da? Hvis hun klarer å finne den selv da. Har du prøvd en annen bleietype som holder på mer vått, så du slipper å skifte i løpet av natta?

 

Vi har nå nesten kommet inn i fin gammel leggerutine igjen, uten alfor mye MAMMAAA og MA (vann). Natta sover han stort sett gjennom, men drømmer nok endel, for han gråter og roper litt, men sover når jeg ser til han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må hun snart gi seg! Mamman trenger nattesøvn!

 

Som de andre sider, har dere prøvd å bytte til annen bleie om natten? Og tuttekopp i sengen?

 

Leste også et sted at det kan være lurt å forandre litt på leggerutinene, lese før el. etter kveldsmat, synge før eller etter tannpuss, var vist ikke store forandringen som skulle til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting har jo fungert greit i en lang stund. Bruker Pampers Baby dry nå, men så mye som hun drikker så tror jeg ikke det finnes en bleie som er stor nok. Hver gang hun ber om vann så får hun bare så vidt det er litt i flasken. Hun nekter å ha flasken i sengen. Smokken kaster hun ut når hun vil ha vann også, så vi må uansett inn til henne.... Nei, jeg vet ikke hva vi skal gjøre. Har prøvd å sove lite på dagen og å sove mye på dagen... var en liten forskjell en periode, nå er det bare tull uansett. Jeg tør ikke forandre på rutinene nå i og med at de har fungert og håper det plutselig er tilbake til det gode gamle. Leggingen er bedre enn den var for en uke siden, da var vi nemlig nesten tilbake på at vi måtte være i rommet til hun sovnet ellers ble det bare hyl og skrik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, skulle tro hun var her inne og leste. I natt har hun våknet kun en gang og det var rett etter at jeg var innom for å høre om hun pustet. Har jo vært vant til å våkne en time etter at jeg har lagt meg en stund nå og plutselig sov hun helt til 2 før hun våknet. Deilig! Så hørte jeg et klynk en eller gang etter det, før hun våknet 6:55 med et "ferdig!" Du verden så deilig det var! Riktignok sov hun bare 45 min på dagen i går, men tror nok heller det er rolig legging hvor hun sovner uten for mye mas som er avgjørende en hvor mye/lite hun sover på dagen! Måtte ikke skifte bleie i løpet av natten en gang. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...