Gå til innhold

Kjennes ut som jeg må bæsje hele tiden, men det kommer ingenting..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hverken bæsj eller luft som kommer ut. Men kjennes ut som jeg skal bæsje meg ut konstant og at magen er "nervøs". Er 38+6 idag. Noen som har hatt det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er sånn jeg og (35 ukr på vei i morgen, jm sier det blir tidlig fødsel), det kan være nedpress du kjenner, babyen som stresser tarmen din slik at det kjennes ut som at du må bæsje å tisse hele tiden (skikkelig irriterende da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp..hadde det sann i 3 dager før jeg fødde....- trodde konstant jeg måtte på do og bæsje,men neida,det kom ingentng.... bortsett fra er ei lita jente 3 dager etterpå da.... jeg fødde 11 dager før termin=)))

 

masse lykke til....kommer nok ganske straks en liten bebis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.... Nå ble jeg litt forvirra... hehe... Jeg er nå ca 30 uker på vei og har AKKURAT de samme symptomene... Jeg løper ofte til do pga at jeg føler at nå må jeg bæsje, men når jeg sitter der og presser føler jeg det helt rart, for det kommer ingenting, mulig en liten tisseskvett liksom... Har det også slik med at jeg løper på do for jeg må skikkelig tisse, men når jeg setter meg på do kommer det bare en bitte liten skvett... er utrolig irriterende...

Men dette kan ikke ha noe med at hodet kanskje er festet?? Jeg er førstegangs, så det kan jo komme litt tidlig nedi der?!.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, nå er jeg skuffa! Har gått en laang tur idag, i masse oppoverbakker og hatt sex (badet livmormunnen i sæd,hehe) men nå er nedpresset forsvunnet og ingen murringer eller noe!! Er det mulig!

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 år senere...

Hei. 38 veker og 1 dag og fekk d no i kveld føle at eg må på do og bæsje men tisser kun når eg e på do...hm tidlig fødsel? Bør man ringe sykehuset jordmor?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...