Mamma des.08 Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Hei Jeg er nå 5 uker på vei og fått time på klinikken jeg gjennomgikk behandlingen IVF 5.mai for ul. Er da ca i uke 10. Noen sier at en ikke trenger haste med å kontakte fastlegen og jordmor, mens andre sier at de bør kontaktes med engang. Pga ventetid hos jordmor og hos fastlegen får man time fort etter de har fått beskjed. Hva har dere gjort? Eller ville dere gjort? Fikk dere raskt time da? Skader jo ikke å ringe da for jeg sier jo situasjonen til nå og at jeg skal på ul 5.mai bl.a. Men greit å høre hva dere mener eller har gjort.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Da jeg ringte JM i uke 9 fikk jeg beskjed om å ringe tilbake senere. Skal jo ikke dit før rundt uke 16. Du kan jo ringe fastlegen,men de setter deg vel ikke opp før rundt uke 12. Gratulerer forresten!!!!!!
Mamma des.08 Skrevet 3. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2008 Ok for svaret. Og takker for gratulasjon I mellomtiden her har jeg spurt ei jeg kjenner. Gammel venninne. Ho var hos jordmor rundt 2.måned ho, så jeg tror det er forskjellig. Pluss fastlegen fikk ho time raskt etter ho ga beskjed om at ho var gravid. Altså endel før uke 12. Men jeg kan alltids ringe å sjekke. Skader ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå