Gå til innhold

Kan jeg være gravid igjenn allerede nå??

Ninja87 m TO gutter i magen<3

Anbefalte innlegg

Heisann.

Hadde en SA den 11 mars, var da 9 uker på vei, blødde i ca 7 dager. Har vært på UL, å slapp heldigvis utskrapning. Fikk ingen råd om å vente til første mens med å prøve igjenn.

I går å idag har jeg vært skikkelig kvalmen, kan jeg være gravid igjenn allerede?? Og kan man i så tilfelle merke det så tidlig? ..Eller er det mest sannsynlig hode å kroppen min som spiller meg ett puss?

Meg og mannen min tar SA'en veldig tungt.. så håper dette kansje er et lite tegn på en liten en i magen igjenn!

Håper på svar:)

Fortsetter under...

Har ikke opplevd og bli gravid igjen så fort etter min MA selv, men har hørt om folk som blir veldig fort gravide igjen.

Den gangen jeg mistet i MA så slapp jeg også utskraping, også var jeg på kontroll 14 dager etter, for og være sikker på at alt var ute, det var det, men legen fant ei boble han mente kanskje kunne være en ny graviditet, så da er det tydeligvis mulig. Desverre for meg var det ikke det, men bare ei luft boble...... For meg gikk det 7 mnd før jeg ble gravid igjen, men denne gangen har det gått bra:)

Håper at det er en liten spire i magen din igjen, for det og gå igjennom en abort er veldig tøft...

Tusen takk får svar:)

Kjempe hyggelig å høre at alt gikk bra for deg:)

Sist jeg var gravid merka jeg det veldg tidlig, visste på en måte jeg var gravid før mensen uteble. Følte meg kvalmen og "rar" i kroppen, samme som følelsen nå...som du sikkert forstår:) Håper å håper på at det er en spire inni magen min igjenn:)!

Men når kan jeg ta en graviditetstest? Og når kan jeg vente mensen igjenn, vist jeg ikke skulle være gravid?

Stor klem

Det er nok forskjell fra person til person, men for min del så fikk jeg igjen mens 4 uker og 3 dager etter MA, men var inne hos legen og tok hcg prøver hver uke, for og se om det gikk ned, og hcg nivået hos meg var nede på under 5 ca 6-7 uker etter MA, så kan hende en gravidtest lurer deg å....

Legen min fortalte at noen kunne vente flere mnd på mens etter en abort, men tror ikke jeg har hørt om så mange som har det altså...

Klem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...