Gå til innhold

ååååååååååå jeg så et bitte bitte lite hjerte slå i går;-) blei litt rørt;-)

Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3

Anbefalte innlegg

var på UL i går, siden jeg blødde nesten hele helgen:-( men den lille "larven" hang fast og hjertet dunket så iherdig;-) jeg er 7+4. skal på ny UL når jeg er 9 uke.Nå har det gått opp for meg at jeg er gravid, om du ser bort i fra at jeg er KVALM hele døgnet. håper den klorer seg fast til november;-) måtte bare få dele det med noen:-) siden ingen uten om gubben vet at det er en spire i magen min;-)

Fortsetter under...

Åååååååååååååååååååååååååååå, så morro, tror vi er ca likt i løypa du og jeg da. Jeg skal på ul på torsdag. Grugleder meg. Så redd for at noe er galt liksom.

jeg var kjempe redd siden jeg hadde blødd, og jeg forventet det værste....... men det ble bare sååååååååå mye bedre da jeg så det lille hjerte:-) Gyn. var nesten mere happy en jeg var. siden jeg har jo gått hos han siden vi begynte på utredning for ufrivillig barnløshet:-)

det var litt artig;-) vi får holde hverandre oppdatert. det er artig:-)

Håper det går bra på torsdag:-) Lykke til:0)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Det er vanvittig deilig å se det bankende hjerte. Er jo ikke så mye mere man ser så tidlig i svangerskapet så :-)

Kos deg masse frem til nest UL!

Så bra at du fikk se et hjerte banke etter å ha blødd. Skjønner det må ha vært godt.

Har også en novemberspire i magen og jeg håper å se et bankende hjertet i morgen.

Lykke til med ul i uke 9.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...