råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Finner ikke ut hvor jeg går hen.....er heeeelt grønn på data!!
Sivalur Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Ville ringt bredbåndsleverandøren deres, de kan guide deg gjennom det på telefon.
Arb.ledig husmor Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Ring nettoperatøren, så får du et nummer du kan logge deg på med.. Kan hende han må komme på besøk til deg også...
Mamma2OO5 Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 He he gjør de det? Hvordan ser du det? Har koblet meg opp mot andre, men veit ikke hvordan man kan sperre andre ute. Sånt tar samboer seg av. Men jeg tror det kan være forskjellig fra pc til pc og fra router til router...
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Antar dere har traadloest?? Det staar her..: http://www.online.no/kundeservice/veiledninger/sikkerhet/traadlost-nettverk.html
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 1. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. april 2008 Har hatt problemer med å koble meg opp til internett på kveldene så tenkte jeg skulle sjekke hvem som var koblet på. sto at det var koblet på 3 maskiner og vi har bare 2 stk. så da er det nok naboen sin den tredje!!! Har lagret den linken jeg fikk så får sambo se på det i kveld. Vil ikke risikere å ødelegge noe jeg:) Er trådløst vi har ja.....
sveis Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Vi sperrer nettet ved å logge oss på ruteren vår (Linksys). Skriver da inn adresses til ruteren vår i explorer, og den består av masse tall a la 195.37.56.osv. Der kan vi legge inn sperring på vårt trådløse nettverk. Får da en kode (nøkkel?) som må legges inn hvis man skal gå inn på nettet vårt. Dersom andre skal inn på nettet vårt, må vi gi fra oss denne koden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå