Gå til innhold

Påmeldig til BIM treff på Lizzis 14.04.08 kl 19:15


Tingeling med 2 troll

Anbefalte innlegg

Hei jenter.. :)

 

Da er vi gang med et nytt treff på Lizzis. Det var kjempe koselig sist.

 

Ikke minst nydelig PIZZA.. nam nam

 

Hiv dere på neste treff!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

...og jeg har lyst å komme. Har ikke vært med før, men kan være ålright å treffe andre med ting på gang også:-) Finner jeg dere lett? Eller spørre betjeningen om hvilket bord som er reservert til oss? Hva står det på reservasjoen evt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke så veldig vanskelig å finne oss.. Se etter en skokk gravide damer ;o) Pleier å være ganske rolig på mandager, så det er antagelig det bordet med flest mennesker på. Og tror vi får samme plass som sist, helt øverst bakerst i lokalet. Ellers er det bare å spørre betjeningen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Vi gravide blir lett litt surrete. Jeg er fx KJEMPE dårlig på navn! Men, den jente som var med på treffet på Lerretet idag som kom fra Vesterålen (husker ikke navnet) glemte å betale for maten sin, så det måtte jeg gjøre!

Håper du kommer på mandag!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mamma'n t go'gutten+guttimagen

Jeg har veldig lyst til å komme, selvom jeg ikke har vært med før;) Men kommer litt an på hvor lenge sambo må jobbe så jeg kommer meg ut..Sier fra så fort som mulig hvis jeg kan hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått "utgangstillatelse" så jeg kommer! *jippi*

 

Har også spurt Stolt Mamma, preggers igjen om hun kunne tenke seg å være med og hun skal se hva hun får til:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mamma'n t go'gutten+guttimagen

Jeg kommer:-) Men kan ikke komme før ca 19.30, kanskje litt over halv..siden samboeren min jobber til sju og må komme seg hjem først til 2-åringen;) Håper det går greit? Dere må bare bestille mat før jeg kommer da, er det noe spleising på gang så ta meg med i beregninga dere, så betaler jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...det er jo også Dollys og Pepes hvis det er Pizza folket vil ha. Jeg har ikke vært noen av stedene, og har ingen præferenser ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med i morgen, og siden vi må skifte sted likevel så er det vel plass til meg. :o)

Må sammenligne mager med noen, alle mener at jeg er så stooooor. Var i bursdag i går, til ei som har termin 6 uker før meg, og jammen så ikke min mage større enn hennes. Personlig tror jeg bare hennes er litt liten...hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har vært på Pepes å spist pizza og den er ganske god, selv om Lizzis er bedre :-) Dollys har jeg ingen erfaring med, så ang. den pizzan kan ikke jeg uttale meg noe om. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med mirawas da?

hmm hvorfor er det stengt da?

er ikke pga mattilsynet har vært der vel? hørte noen rykter om at de har hatt kontroller over alt og stengt maange steder :S

 

jeg kommer sammen med ei venninne som er 2 uker lengre enn meg :D

blir moro å se kjente og ukjente for virker som vi blir mange imorgen ;D

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stengt pga at de som jobber der skal ha fest.

Kan vi ikke heller treffes på lizzis. Når alle har kommet, så finner vi et sted da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det lønner seg å bestille bord et sted, vi blir ganske mange!

Går det ikke bare ann å bestille på peppe's, Jonas B eller Dolly Dimples da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig god pizza på Dolly, men Jonas B har også god pizza. Litt koseligere der kanskje? Har vært på BIM-treff der før, og hvis Tillab er med får vi ekstra god service og kjærligheter i fleng. *glis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...