Gå til innhold

Hva gjør dere om dagen?

Fanny08

Anbefalte innlegg

Kjeder meg litt. Er så begrenset hva jeg orker med vondt i ryggen- betennelse i ribbena og noen rare smerter nederst i magen som er der konstant når jeg går. (Si fra om noen skjønner hva dette er). Orker bare å gjøre en ting utomhus pr.dag, som ikke må ta mer enn et par timer. Tar gjerne imot tips til noen bra serier jeg kan laste ned eller kjøpe meg, eller andre tips til innendørs-gjøremål. er så uvant for meg å være i sånn form, er vant til å være veldig akktiv...klør ganske kraftig i bena...hva bedriver dere dagene med?

Fortsetter under...

jeg og kjeder meg.... er så trøtt og uopplagt.. og jo mer jeg gjør på om dagen jo dårligere er jeg om kvelden.. så blir mye tv titting og data her...

prøver jo å komme meg litt ut og.. men vanskelig å finne energi til det.. men er mye bedre å gå på besøk enn å ha besøk.. da slipper man å rydde før og etter.. etter som mine venner har små barn og jeg selv en på 3.. =)

men er snart uke 36 om 3 dager.. så ser slutten på det snart.. gler meg til å få kroppen min tilbake.. bare det å sitte godt, ligge god.. gå uten å ha vondt.. kunne gå seg en lang tur.. leke med guttungen på golvet uten å måtte ha hjelp opp igjen.. heheheh å ikke minst bære barna mine i armene i stedet for magen =)

Jeg må erkjenne at jeg hittils har følt meg i fin form og uten større plager. Jeg samler imidlertid små prosjekter på høg for å ha noe å gjøre når jeg ikke orker å ta meg ut ur huset. Her kommer noen av mine inne prosjekter som jeg kan ta tag i når det regner eller når jeg ikke klarer så mye:

- fortsette på fotoalbumet til min datter

- ramme inn bilder

- håndarbeid (strikke, hekkle, brodere eller kjøpe noe gøy på Panduro hobby)

- legge opp gardiner som ble hengt opp i all hast i jula...

- lese bøker

- sove (gjør jeg nå og ;))

- legge pussel

- se på dvd

- gjøre klart for babyene (har ikke vasket klær og ordnet stellebord enda)

- bake enkle kaker å legge i fryseren

Mine hverdager går til:

- å sove - masse...

- lese bøker... mange!

- surfe..

- litt tv, men vanvittig mye dårlig på dagtid for tida!

- strikke (har funnet noen deilige vognposer i enkelt mønster og tykke pinner)

- akupunktur 1 g i uka

- lege..

- fotpleie

- få energi til å hente junior på barnehagen (gå t/r)

"Utflukter" makter jeg bare gjøre 2 g i uka...

Håper å få litt mer energi og guts...

Jobber enda 80%. Og har en gutt på snart to. Så tida går ;-) men etter kl 19 skjer det fint lite. SOFA sliting på høyt plan. Er uke 18 i dag, kjenner ting blir tyngre (masse mage alt...) og kjenner noen stikk i hoftene og ryggen. Blir nok nedtrapping av jobb om ikke lenge! Evt andre oppgaver på jobben. Er sykepleier...

Annonse

Jeg sitter og skriver på masteroppgaven min....skal levere om tre uker. Gleder meg til å få det overstått, så jeg kan konsentrere meg fullt og helt om babyene.....

Foreløpig går det bra siden jeg er i så god form, men merker jo at jeg blir fort trett, og konsentrasjonen ofte er på bunn.....men prøver så godt jeg kan:)

Høres gøyere ut å strikke til babyene. Lykke til med det. Utrolig koselig med hjemmelaget:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...