Gå til innhold

Jeg har så lyst ha sex med en annen mann, men øsnker ikke å være utro


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Men hva er det og være utro? Jeg har ikke hatt sex med så veldig mange og har hatt sex med to menn. Men har et ønske og utforske. Men da med andre, ikke med min mann. Vi har vært sammen i 11 år nå og jeg er bare 29. Er det feil og ha slike drømmer el lengsler. Men jeg drømmer da om sex med menn som ikke har noe med vår dagelige omgangskrets å gjør! One nigth stand, og ikke mer kontakt med vedkommende! Jeg har en jeg drømmer om, kanskje en gang tør jeg ta steget ut og kunne få sex med en annen. Føler sex til min mann ikke gir meg noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste, og meg selv inkludert, vil nok definere å ha sex med en annen mann som utroskap.

 

Jeg er 32, og har bare hatt samleie med 2 menn, min mann inkludert. Før tenkte jeg en del på at det var lite, at jeg skulle ha eksprimentert mer før min mann, hatt flere partnere osv. Men etter som årene har gått har jeg i grunn roet meg med at sånn er situasjonen, og jeg er i grunn ganske fornøyd med det. Heller sex 1000 ganger med samme mann enn sex en gang med 1000 menn:)

 

Hva er det du tror du vil oppnå med å ha sex med en annen? Kan du oppnå dette sammen med din mann hvis du legger forholdene til rette?

 

Det svinger litt hvor aktiv vi er i sexlivet. For tiden er det litt nede. Men det kommer igjen det vet jeg. Slik er det vel kanskje også for de fleste. Jeg har også i perioder syntes at vårt sexliv er kjedelig, litt sånn det samme hele tiden. Men det er jo bare oss selv som kan endre det, og det har vi klart. Kanskje kan også du klare det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om dette hjelper deg noe, men jeg har hatt sex med MANGE

før min samboer. Masse one-night-stands, elskere og ekser.

Har gjort det meste i senga (av normale ting da), menn, kvinner, trekanter bla bla bla...

Poenget er at jeg fortsatt drømmer om og lengter etter å ha sex med andre menn! Enda jeg og sambo har et veldig godt og spennende sexliv. Vil ikke være utro da. Har vært det før. Tar ikke sjansen på å ødelegge dette forholdet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du høres ut som meg og mine tanker, dette kunne jeg fint skrevet nesten ordrett (er 25 har vært sammen med mannen i 8 år har hatt sex med 3stk inkludert han)

 

Har ikke noe svar siden jeg føler akkurat det samme, men er jo fint å vite at det ikke bare er deg som har det sånn

 

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke snakke med mannen din og lufte det forsiktig for han? Kan jo hende han har lyst til å se på/være med f.eks. Om du har sex med en annen alene (uten mannen din) kan dete hende at du midt oppi føler at det blir feil også blir det bare en vond greie alt sammen. men om mannen din ser på eller deltar han og, kan det jo hende det krydrer sexlivet deres og dere vil få det bedre alene også. kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Et forslag. Si til mannen din at du vil ha sex med andre menn. Da slipper du å være utro for da vil ha ikke ha deg lenger :)

 

Dvs...min teori er at om du vil ha sex med andre så er du jo selvfølgelig ikke fornøyd med han du har og da trenger du ikke kaste bort livet ditt heller.

 

Samme om du bare har hatt sex med to stykker. Jeg har kun hatt 1 sex partner og det er han jeg er sammen med nå. Jeg har aldri tenkt på å utforske noe seksuelt med andre menn. Det er faktisk sykt.

 

Ikke lur han. Du er faktisk utro i tankene dine. Men det er sikkert kjæresten din også siden sexlivet deres er så kjedelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...