Gå til innhold

Har dere kjøpt klær, barnevogn etc. for barna?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har duovogn fra 2006 og en trille i tillegg fra før, men siden vi får barn igjen når første er to år så tror jeg vi går for en søskenvogn fra Carena (double swing). Har ikke lyst til å selge duovogna da den er ganske fin og var en gave fra foreldrene mine. Vi får se. Regner med å tenke på vognkjøp i mai, i alle fall spørre om bestillingstid. Har også en del tøy fra første, men har lyst til å kjøpe litt nytt. Men siden vi ikke vet kjønn så må vi begrense oss og heller kjøpe mer når h*n er født. Skal begynne å se etter litt forskjellig som bæressjal, ny stelleveske, dyne, lammeskinn, pose og annet småtteri nå i mai, juni og utover.

Har bestilt søskenvogna,siden de sa på butikken at når vi hadde bestemt oss for den vogna vi ville ha,var det lurt å bestille den,slik at vi får de fargene vi ønsker. I løpet av vårene begynner enkelte farger å gå ut og det som de ikke hadde fått bestilt i løpet av juni,det fikk de heller ikke tak i,da de da hadde sommerstengte fabrikker.

Lagret litt for her. Har kjøpt bittelitt klær også da. Har jo en del uttstyr fra gullgutten,så det er ikke alt vi trenger. Skal ha en ny seng til den lille,en reiseseng til og en uro til sengen. Kommer ikke på mer vi virkelig trenger. Kommer jo også sef til å kjøpe nye håndklær og kluter til den lille og litt mer klær,siden dette blir en prinsesse og jeg har en gullgutt fra før.

En liten morsom en: Jeg hadde kjøpt ny Teutonia Prestige Duo på salg i Januar. Var så fornøyd med vogna og så på den mange ganger om dagen. Ultralyden i uke 17 viste tvillinger!!!! Butikken tok tilbake vogna så de var virkelig supre. Sånn kan det gå!

Annonse

Har kjøpt sprinkelseng med stellebord, vogn, og litt klær. Har en del klær fra før, men har jente, så det meste er rosa.Får gutt nå. Har en gammel vugge vi skal bruke de første mnd, bilsete fra før og tja...vi har jo egentlig alt fra før, men vi ville ha litt nytt til denne babyen. Det største som står igjen er å innrede barnerommet. Men har bestemt hvordan vi skal ha det da. Også en del "små-innkjøp" som voksipose, mer klær, bleier, dyne, sengetøy, kluter, håndkler, tommy-tub.....osv osv....

Vi har kjøpt nesten alt nytt nå,vogn,seng,vippestol,krabbeteppe,uro,stelleveske,en god del klær(vet det blir jente:),bil stol,stellebord osv.Har egentlig bare igjen lekegrind nå.Vi er sikkert tidlig ute,men syntes det er godt å få det ferdig vi da.Ferdig med å male barnerommet og nå,så gleder oss til å innrede det:)Har en datter på 5 og et halvt,men har solgt og gitt bort omtrent alt vi hadde etter henne,så blir litt å begynne på nytt igjen nå.Men har jo endel flotte klær etter henne vi heldigvis kan bruke igjen da:)

Har kjøpt seng, stellekomode, babybjørn bæresele, bleiebøtte, en del klær, kluter pluss en del småting. Har bestilt vogn også, emmaljunga edge duo combi. bæreselen kjøpte jeg fordi vi skal nedover til Italia bare noen uker etter fødselel og da kan den være fin å ha på flyplassen, etter at en har levert vogna etc.... Kjøpte den på happyland i svinesund til under 500,-

har ikke kjøpt noe ennå. vel, samboeren min har kjøpt Brann fotball smekker og 2 bodyer med logoen på etter at vi fikk vite at det ble en gutt;)

Vi har ikke noe barnerom, dvs vi har ett rom/kontor som vi kommer til å måttte gjøre om etterhvert, men ingen hast. tar det etter at babyen har kommet. tenker vi skal kjøpe vogn og seng om noen måneder. leter aktivt etter vogn nå da, men vanskelig å bestemme seg.

vi har jo egentlig alt etter vår tulle. men denne gangen blir det en gutt...så da kjøper vi nok litt etter hvert. alle babyklærne er uannsett i hvit, gult osv. er ikke så glad i rosa. har også vært flink med å kjøpe nøytale farger på typiske barnehageklær som regntøy, dresser og jakker.

Men selvfølgelig har vi MYE jentetøy.

så noe handling blir det etter hvert når gullgutten er kommet;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...