Gå til innhold

Er man tvilling-gravid så er man tvilling-gravid ;)

phantomet

Anbefalte innlegg

Idag har jeg vært hos legen igjen på vanlig kontroll.

Det ble igjen tatt sf-mål...og nå sprenger jeg alle kurver... *ler*

Er 22-0 idag og målene tilsvarer fullgått 32uker for enlingesvangerskap..

(Skjønner ikke at det er mulig....) Hvor diger skal egentlig denne magen bli??? Har ikke lagt på meg noe som helst, så magen vokser og resten av kroppen minker...hmm

Ellers ble det tatt prøver for å sjekke verdier siden jeg plages av kløe. Har hatt svangerskapskløe de andre gangene også, men da har det startet senere, og ikke vært farlig heldigvis. Regner med at det samme gjelder denne gangen også. ;)

Legen min er en ordentlig hyggelig fyr, som gjør jobben sin effektivt og nøye. Han synes det er stor stas med denne graviditeten siden jeg visstnok er frisk tross ekstremkvalmen, og alt annet enn en bekymret gravid. Begynner visst å bli dreven i gamet.... ;)

Og damen som tar blodprøver etc på legekontoret er utrolig hyggelig og grei. Hun har selv tvillinger som nå nettopp fylte 20år. ;) Jeg er så fornøyd med oppfølgingen jeg får at jeg kan nesten ikke få sagt det... *smiler*

Fortsetter under...

Hi, hi! Jeg regner med å få neste sf-mål utenfor rammen til sf-kurven, men ser at du sikkert vil gjøre det før meg da jeg 30+4 neste gang ;)

Godt du er fornøyd med oppfølgingen, legen og de andre! Jeg er også godt fornøyd med alle utenom en av dem som tar blodprøver som virker sur og missfornøyd med det meste, men kanskje jeg bare møtt henne på dårlige dager... ;)

Det rare er at alle jeg kjenner sier at jeg slett ikke ser "så diger ut"...

kanskje de lyver for å trøste meg? *ler*

men magen er stor, og det har vel noe å gjøre med at det ikke er så lenge siden jeg var gravid sist, og at det er svangerskap nr 3 på kort tid. Livmoren bare eser villig ut med en gang. Ingen av ungene mine har vært over snittet store 3500 ca, så det blir spennende å se hvor store disse to i magen blir når de kommer ut for å hilse på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...