Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en datter på 7 år som jeg hadde alene fra hun var halv året.Fikk alt jeg hade krav på og var hjemme til hun var 3 år.

Nå trodde jeg at jeg hadde funnet kjærligheten og stolte på at vi fint kunne få et søsken til min førstefødte!

Men...det viser seg at han er utro med eksen sin og jeg har ikke noe annet valg enn å flytte fra han.

Jeg er i 7 mnd gravid og er her helt knust.Gav opp håpet da han sa han fortsatt følte ting for henne.så ser ikke ut som det er noe løsning for oss sammen.

Skal komme meg til hektene og takle det her på et vis..

Det jeg lurte på er hva jeg får av støtte? jeg sluttet i jobben min når jeg var 4 mnd gravid,så er arbedisledig. faren til barnet forsørget oss..

Er det noen som vet hva jeg får?

Håper på svar.Hilsen fortvilt

Fortsetter under...

Hvis du har jobbet før så har du vel krav på arbeidsledighetstrygd? Du kan søke overgangsstønad fra 2 mnd før termin så det skal du ha krav på hvis du ikke har arbled.trygd. Vil anbefale deg å lese litt på sidene til nav. http://www.nav.no/page?id=267

der finner du om hva du har krav på som enslig mor.

Lykke til :) Dette klarer du fint! Fortjener virkelig en mann som er bedre enn han som har sviktet deg nå, fy flate for en dust!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...