Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det nav man får igjen menger fra medisiner som overstiger 15000kroner?? Dersom det er det, er jeg helt ndt til å gå gjennom 3 forsk (dersom jeg ikke blir gravid på de andre sef.) fr jeg får pengene tilbake?? da kommer jo vi aldri til å få råd til få fullfrt de 3 forskene fr ett år er gått

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tar kontakt med nav så fort du overskrider 15000,- så får du igjen penger. Du må også gjøre det innen 6 mnd etter at beløpet er overskredet.

Skrevet

så slik som jeg forstår det så kan jeg gjøre det allerede etter første forsk, for det kommer på over 20000 bare på medisiner. Skal jeg kontakte NAV hvor jeg er folkeregistrert? Og hvordan gjr jeg det?? tenker på innsending av kvitterier

Skrevet

å en ting til. Dersom vi skal i gang med 2. forsket. Hvordan skal vi vise til at vi tidligere har oversteget 15000 slik at vi får tilbake allt ved det forsøket??

Skrevet

Du sparer jo på alle kvitteringene. NAV vil vel ha alle kvitteringene slik at de ser at det faktisk overstiger 15000

Skrevet

sant det. det ordner seg vel. Jeg får gå på kontoret så snart jeg har fått alle medisinene jeg skal bruke denne runden. takk skal du ha for hjelpen

Skrevet

15000;? Synes å huske at vi betalte 18000; sist... har prisen sunket?

Isåfall- bare bra! :)

Skrevet

Hei!

15000 er grensa for når man begynner å få refundert utgifter til medisiner fra NAV :-) (man får altså igjen utgifter over 15000 - så lenge man holder på med de tre ordinære forsøkene per barn man får dekket av det offentlige).

Hvor mye man legger ut per forsøk avhenger nødvendigvis av type medisin, doser og tidsrom man bruker dem.

Skrevet

Ver OBS på at om du bruker Progestan så blir ikke det automatisk tatt med i beregningsgrunnlaget, da det er en medisin som ikke er registrert i Norge. Jeg har i allefall måttet søke spesielt om å få ta det med i grunnlaget, noe som jeg fikk avslag på.. Det er jo litt ironisk, i og med at det er den dyreste medisinen, og den jeg (vi?) bruker mest av.

Skrevet

jeg bruker en med. som ikek er reg,. i norge, cyclogest. Hva gjør jeg da??? hvor får jeg tak i søke skjema?

Skrevet

Jeg har pleid å få med skjema når jeg har hatt insett, du kan spørre der du får behandling!

Skrevet

ok, takk skal du ha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...