Gå til innhold

Klær til de siste to månedene??!!

Sol med 2!

Anbefalte innlegg

Jeg har fått et problem. Gravid-buksene mine begynner å bli for trange, selv den som i utgangspunktet hvertfall er ett nummer for stor. Har en som går under magen, men den henger ikke oppe i det hele tatt.

Noen som har gode erfaringer med bukser som jeg kan kjøpe på nettet?

Jeg er i utgangspunktet str 42/44 og liker best buksene som går over hele magen og dermed gir en viss støtte. Har leita etter en svart tøybukse som er såpass fin at den går an å bruke til "halvfint", men har ikke lykkes med å finne det. Noen som kan hjelpe?

Fortsetter under...

Hei der jeg har kjøpt meg 2 stk bukser som er kjempe fine til og være Gravid bukse ikke for stor rundt beina og godt stoff koster kr 298,- den dekker hele magen og sitter godt og er veldig god.jeg kjøpte str XL

Jeg venter trillinger :):):)

Butikken het Lavida og er i Haugesund snakk med Ane eller Kjersti som jobber der.

Klem fra meg :):):)

Jeg har ikke sett noen nettbutikk. Går jo evt an å ringe en butikk og spørre om du kan få kjøpe på "postordre" og få de til å sende til deg? Jeg er vanligvis str 38 og har kjøpt str M. Jeg vil si at de er veldig elastiske og myke i stoffet, så de bør holde med en stoooor mage... :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...