Gå til innhold

Herlig påske-ferie, men nå starter innspurten!

Sol med 2!

Anbefalte innlegg

Hei!

Da er jeg hjemme igjen etter en herlig påske. Det var utrolig deilig å være borte fra å telle-dager og daglige doser med gleder og vondter fra dere andre i forumet. Misforstå meg rett, det er veldig fint å ha dere her, altså. Men det har vært deilig å koble fra.

Påsken har jeg stort sett nytt fra solveggen på hytta, men jeg har våget med ut på ski også, selv om jeg nå har bikket over i uke 32 ;o)

Har hele tiden tenkt at når påsken er over, kan vi begynne å vente. Men det er faktisk 8 1/2 uke igjen, og nå føler jeg virkelig at jeg går på overtid sammenlignet med et enlingesvangerskap. April blir nok lang i år, men jeg vil jo helst ha dem der iallefall til mai......

Godt at det er så mange her som kan støtte og heie oss framover ;o)

Fortsetter under...

Kan skrive under på flere ting her, bortsett fra hyttepåske og innspurt, siden jeg "bare" er 18 uker på vei...

Vi koste oss hjemme i byen i hele påsken, og jeg brukte minimalt med tid på TV og pc. Det var helt fantastisk. Med 2 uker igjen før sykemelding må jeg si at motivasjonen for å gå tilbake på jobb i går ikke var den største.

Selv om jeg ikke har lagt på meg noe, kjenner jeg virkelig at magen begynner å ta plass. Det knaker og stikker både her og der og behovet for hvile kommer stadig vekk. Ser for meg at jeg kommer til å få en skikkelig formtopp når jeg blir sykemeldt før det skal begynne å bli tungt for alvor.

Datteren min på 2,5 sitter på fanget, stryker meg på magen, peker og sier: "Der er lillesøster'n min og der er lillebror..." Smelt... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...