Gå til innhold

melder meg endelig inn i klubben :)

vårspirene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det ha vært utrolig spennende å lese om de forskjellige fødslene her inne! Mine ligger begge i hodeleie, og gutten har festet seg, så her er det bare å vente på at noe skal skje! Men på sykehuset i stavanger blir det ikke satt i gang tvillingfødsler før termin. Så 22. april er den magiske datoen her i gården:)

Hei,

hadde vært kjempe koselig om du hadde kommet til philias fogg den 2 april kl 18.30 hvis du enda er opp å går:) vi er to andre som også skal ha tvillinger der:) alltid kjekt å treffe andre i samme situasjon.

men hvis du ikke korker så skjønner jeg d å da må du ha kjempe lykke til de siste 4 ukene:)

Hei!

det hadde vært kjempekoselig å møte dere! Jeg satser på at jeg fortsatt har magen på plass og er oppe og går den 2. april. Er jo ikke så lenge til:) Så da kommer jeg 1830. Jeg trenger vel ikke å beskrive hvordan jeg ser ut...hehe. Bare å se etter en vaggende mage:)

Annonse

Hadde planer om å melde meg på treffet, men nå ligger jeg med feber og tette bihuler. Så jeg får vel ligge under dyna og bli frisk til fødselen tenker jeg :) Hadde jo vært veldig koselig å møte dere da, men men. Dere får kose dere:) Jeg får rope på mannen å be han lage litt melk og honning til meg...hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...