Gå til innhold

Tvillingene mine er helt VILLE!!!

oftebustat

Anbefalte innlegg

Det er så mye liv i magen min for tida at jeg holder på å bli gal!!!!!!!!!!!!!! Gutten elsker å sparke meg opp i ribbeina og frøkna ligger i sete langt nede og sparker meg i bekkenet. Skulle det blir tro d begynte å bli trangt nå og at de skulle roe seg. Er 34+2 idag, og det blir bare verre og verre. Flott at det er liv i dem altså:) Men magen er jo så stor nå ( 120 cm rundt) at jeg føler meg sprengt nok uten alle disse bevegelsene i alle retninger. Gutten ligger på tvers og bruker mer enn gjerrne all plass han kan fra venstre mot høyre!!!!!!!!!!!!!!

Har dere andre det sånn også`?

Fortsetter under...

*ler* så herlig å høre! Jeg er nå i uke 25, og her er fult liv. Ikke hele tiden, men når det står på "som verst" er det ganske intenst....

Jeg døpte dem for AD og HD i uke 18 så det sier kanskje litt! Kjenner det spesielt godt i ribbeina på høyre side. Konstant svie der. Er nok rett og slett øm.

Jeg har hele tiden sagt at "de skal få sparke så myyyye de vil" uten at jeg skal klage, men merker allerede nå at det kan bli en tøff tid fremover :-) Er forresten utolig å sitte/ligge og se at magen beveger på seg.

Hi, hi! Det kunne vært jeg som skrev ditt innlegg. Er i uke 30 og har det akkurat som du. Det er ikke mange stunder på dagen som guttene tar pause i sin kick-boksing trening. Takk og pris så roer de seg litt når jeg skal sove, kanskje for at jeg ligger slik at de får enda mindre plass :) Iblant lurer jeg på om de blitt knust under natten, men neste morgen når jeg våkner så er de igang igjen ;)

Hehe! Åjada :)

Her er det fullstendig dynamitt hver eneste dag, gjerne hele tiden - med noen små og korte sovepauser før det settes igang igjen.

Gutten ligger visst med hodet under ribbeina og jenta med hodet på blæra mi, så det er ikke akkurat kjempedeilig når de holder på som verst og jeg må spurte ( les _ spurt, også kalt vagging theese daays) til toalettet.

Man er kun 28 uker på vei - og jeg lurer fælt på hvordan de siste ti ukene blir med denne utviklingen ;)

hehe. joda, de er helt tulleruske her og, ligger i hodeleie begge to , men de er nok både langt nede og høyt oppe .

..de sparker og dytter ruller og snur seg, i meg og hverandre. det er bevegelse overalt, sovepauser har de jo før magen danser salsa igjen..her om dagen kom et bein opp fra siden, over magen og tilbake igjen,,,helt sprøtt..og så morro.lurer på hvor mange blåmerker jeg har inni magen jeg,,,,haha.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...