Gå til innhold

BO- noen som har hatt det/vet litt?

leatroll

Anbefalte innlegg

Hadde antagelig BO i oktober i fjor..trodde jeg var i 11 uke. Forferdelig kjedelig å oppdage. De sa det var MA men det kom aldri noe foster ut, og det var allerede borte når jeg var på UL pga blødninger. Men alt det andre var der, i riktig størrelse. SElv tenker jeg nå at det var en BO, altså det var aldri noe spire der..nesten som et falskt svangerskap. Føles litt flaut og rart, at kroppen lurte meg og seg selv på en måte.

Er gravid igjen nå, og lurer på om noen vet om man liksom er disp for BO eller om det bare tilfeldig skjeddë meg? Er i uke 7 nå, skal til lege denne uken og søke tidlig UL. Veldig ekkelt å tenke på dette, at jeg kanskje blir lurt igjen...

Fortsetter under...

Har opplevd akkurat det samme, og tenkte det samme som deg: At kroppen lurte meg til å tro at jeg var gravid så lenge. Jeg måtte derfor spørre legen om det var innbilt, men da smilte hun og sa at det opplevde de heldigvis sjeldent. Det hadde vært et befruktet egg/foster der inne, men det hadde dødd og (har jeg forstått det rett) skrumpet inn til ingenting eller blitt oppløst og forsvunnet ut i svangerskapsvevet. Var rart å se fostervannet som var tomt. Syns det er et merkelig fenomen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...