Gå til innhold

Til deg som skrev innlegget med linker til sider der de viste fosteret sin utvikling , innlegget må ha blitt fjernet av moderator finner det ikke her.

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei jeg leste innlegget ditt og noen av svarene du fikk. Det sto at en hadde kontaktet moderator og at et slikt innlegg ikke hadde noe her å gjøre.

Da jeg dagen etter ikke fant innlegget må det ha blit fjernet. Merkelig.

Det sto i overskriften hva meldingn din innelholdt nettopp linker til sider med fosteret sit utvikling. Hva er galt med det? Folk kan jo da velge selv om de vil lese resten av innlegget og bruke linkene.

Kanskje var innlegget med på å få noen til å ikke velge abort. Kanskje det å se fosteret sin utvikling og få tankene fra en celleklomp til et lite individhjalp noen. Kanskje noen etter å ha sett utviklingen forsto at det ville bli for vanskelig og at de ikke var klar for barn.

Ikke vet jeg men jeg forstår ikke hvorfor slike meldinger blir fjernet. Er ikke dette en debatt. Det var ikke bilder av blodige aborterte fostere.

Fortsetter under...

Kanskjelinken er fjernet fordi mennesker sånn som meg syntes det er upassende med slike linker her inne. Kanskje fordi mange med meg er lei av å se innlegg som sparker kvinner som ligger nede. Dette er i følge meg ikke et forum for en abort debatt, men en debatt mellom kvinner som står mellom å ta abort eller la være. Om du ser forskjellen....

Fy faen!! Du er virkelig en syk dame!!!!! Du burde SKAMMET DEG!!!! La en få bestemme og ta valg selv, uten at du skal blande deg og legge slike linker inn her inne, hvor folk allerede sliter!!! HOLD DEG UNNA!!!!!!!

dritt kjerring..!!!

Nei, dette er ikke en debatt i den forstand. De jentene som er her inne er i en allerede dritvanskelig situasjon. En abort en ikke enkelt - uansett!

Jentene her inne søker råd og støtte. De søker IKKE å vite hvordan embryoet ser ut fra uke til uke. Dette tror jeg noe de allerede er veldig klar over, og dette er vondt nok fra før. Da hjelper det lite å bil minnet på det.

Og - selv om denne tråden det var snakk om ikke hadde noen direkte abortmotstander-utsagt, så tror jeg vil alle klarte å lese den underliggende tråden i innlegget. Klart postet hun dette her for å sørge for at man fikk litt ekstra vondt i sjela, litt ekstra dårlig samvittighet. Og godt mulig det fungerte på noen også, men det er ikke riktig måte å hjelpe en som ligger langt nede på.

Er man i mot abort så har man ingen ting på denne siden å gjøre. Finnes nok av andre nettforum der ute, hvor man kan diskutere fritt frem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...