Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Er det bare meg som synes dette er en sykt dårlig bleie? Greit det en billig med skjønner hvorfor. Synes libero mini i samme vektklasse er ti ganger bedre. Bleien henger jo igjen i rumpen på gutten, og det lekker nesten altid bæsj utenfor og på klærne. Noe det ikke har gjort med libero sin. Og de byttes like ofte!!
aya75 Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Ja helt enig. jeg har bare brukt de jeg fikk i en gratis-pakke...og aldri mer. Synes den både er for liten og trang og rompa blir helt våt når hun har tissa i den. Go Libero! hehe...
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Syntes faktisk den funker bra på jenta mi. Men hun bæsjer veldig sjelden og det skjer som regel på stellebordet.. Så jeg har igrunn nesten ikke fått testet dem som bæsje-bleie. Men de funker ihvertfall godt på urin, og jeg liker at de ikke er så store og klumpete. Syntes hun beveger bena bedre med Pampers enn med Libero sine.
Sunniva78 har to små Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Hmm, synes den er bedre enn Libero jeg. Med Libero tisset han gjennom hver natt, ikke et eneste uhell med Pampers!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 Har ikke sansen for pampers jeg heller, men det er fordi den henger fast på stumpen. Har ikke vært borti at den lekker. Men den er bedre å ha på enn libero syns jeg. Men alt i alt, libero er best. dessuten så er libero billigere enn pampers her jeg bor i allefall.. både på rema og bunnpris...
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #6 Skrevet 23. mars 2008 Hos oss var det omvendt! Vi var veldig fornøyd med pampers og misfornøyd med Libero! Er den så mye billigere enn Libero da? Vi har gått opp til 4-9 kg nå, active fit - kjempe fornøyd! Prøvde Libero sin 5 - 8 kg, ble sår med en gang så vi brukte ikke opp pakken en gang! Morsomt at det er så forkjellig fra baby til baby:-)
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 23. mars 2008 #7 Skrevet 23. mars 2008 Her er det tydligvis varierende erfaringer. Vi har slutta med Libero i den størrelsen fordi jenta ble våt gjennom. Pampers fungerer bedre for oss i denne størrelsen iallefall.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 24. mars 2008 #8 Skrevet 24. mars 2008 Jeg synes også de er super dårlige de pampersene. Kjøpte en pakke med nr 2, da veninner anbefalte den- men kun brukt den pakken. Likte ikke materiale som er inntil huden, bæsjen henger seg jo fast. Så en må dra den av og huden henger igjen, stakkars liten- må jo bruke olje for å få det rent. Go Libero!! Libero Mini for 3-6 kilo er jo billigere også, 29 kroner for 46 stykker og ti kroner rabatt igjen hvis man kjøper på Coop og er medlem!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå