Gå til innhold

Oktober: hvordan går det med der i Stavangergjengen?


3småskatter:0)

Anbefalte innlegg

Heisann:0)

Det var synd at me ikke fikk te noe treff men det er ikke alltid like lett å få det te å passe for alle.

Nå e eg veldig nygjerrig på hvordan det går med dere?

Me har flytta ett stykke fra stavanger og stortrives på den nye plassen.

Det e veldig barnevennlig og en trivelig plass.

Syntes tiden flyr avgårde. Tenk at nå e lillemann 17 måneder allerede.Det føles ikke så lenge siden eg gikk gravid med han og nå farter han rundt og babler i vei:0)

Det e så rart at han så e så liten e blitt storebror. Han e veldig snill med henne og koser hele tiden.

Han er bare god med henne og hun lyser opp hver gang han går bort og snakker med henne. Hun er snart tre måneder nå og smiler som aldri før.

Må innrømme at det er en veldig ravel tid siden de er såpass tette men det er så verdt det når jeg ser mine herlige små skatter.

Jeg føler meg bare så heldig som får være mamme til tre så flotte barn:0) "...STOLT....."

Jeg håper dere har det bra alle sammen og at dere nyter denne flotte tiden.

 

Syntes det var en utrolig fin tid vi hadde på bim. Savner litt det ja:0)

 

Hadde vært kjekt om dere kunne skrive litt om hvodan det går med dere.

 

goe klem fra Tonerø:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,hei!

Det går veldig fint m oss, knotten springe rundt og klatre opp på ALT. Han bable og styre på. Lære seg mange nye ord heile tia:-) Me fikk jo selfølgelig ikke noe barnehageplass, så me får se ka me finne på fremover. Eg søke nye jobbar, og håpe litt på å få jobb i barnehage, sånn at eg kan få plass t knotten:-) Ellers e go gutten blid nesten heile tia, men blir jo litt knall og fall når en klatre på alt, og bare mamma e god nok for trøst... E ei spennande tid nå fremover, det e ny utvikling heile tia....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

heisann!

 

her går alt fint ja, e så utroolig deiligt nå me dette fina veret! me e masse ude og leke om dagane. eg går ennå hjemma, satse på at an begynne i bhg te høsten, må bare få plass fysst:S så me kose oss med åpen bhg, og sånne ting. e masse hos foreldrene mine for tiå, for de har maaasse lam på gården nå som andreas mate med flaska og kose med:)

 

så bra at alt går fint hos dokk på nye plass og sånnt.. koss e formen din då, du hadde vel litt problemer ei stond? har du fonne udav det eller har det gitt seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...