Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 mini her legger vi greit i 19/20 tiden. sover da noen timer før det begynner...våkner og det eneste som hjelper er pupp. han skriker så enormt! gir han pupp, så sover han i noen minutter til før han våkner igjen..så når jeg går og legger meg, tar jeg han opp i senga min når han våkner, og der ligger vi til neste dag.. hva skal vi gjøre?? dette begynte for ca 1 uke siden, ellers har jeg bare hatt han av og til i senga, når jeg har sovnet etter ammingen, men legger han da tilbake igjen. han våkner så fort igjen hvis han ikke ligger ved min side. jeg får ikke den kvalitetsøvnen jeg trenger, og dessuten så ønsker jeg ikke å ligge sammen med han i måneder framover.. RÅD MOTTAS MED TAKK!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Åhh.. Det samme har skjedd her hos oss også!! Hvorfor?? Jeg lar han ligge i sengen vår, for da får jeg litt søvn. Prøver jeg å legge han tilbake, kan han ligge å sutre i 5min, så sove i noen min og skrike i noen min igjen, og sånn går det il jeg tar han opp i senga vår igjen.. SLITSOMT!!!! Tar godt i mot råd selv..begynner å bli litt desperat....!!!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 prøver igjen, så da dytter jeg den opp:)
(-: Ida&Tilde sin mams :-) Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 samme med meg! ingen med råd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå