Gå til innhold

2 år 3 måneder, og HATER å være ute i snøen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så snart vi kommer ut er det bare grininga. Hun er kun fornøyd dersom hun får stå med en stor snøklomp i hndene og spise snø. Men å ake på akebrett nei det nekter hun. Bli dradd rett bortover med akebrett er heller ikke gøy. Hun greier ikke gå noe særlig når det er snø. og deter hun s er det ett HELVETE, hun raser og skriker, og vil bare inn inn inn............

Slik har det vert i heile vinter.

Hun er i bhg 4 dager i uka, men siden hun er så "vrang" ute, er hun altid sist ut og først inn...........

Er det bare min pike som er sånn??

Hva gjør jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Du er ikke alene nei.Min er 2 å og 1mnd og hater også vinterværet. Og pga.mye isføre har det blitt mye inne tid i vinter.også i bhg.han får væe inne hos de minste når de store er ute(han er på stor avd.pga for mange små i bhg)

Har vært litt ute,men ikke morro for hverken han eller oss nå det blir slik.(går endel med vogn da)

nå som snøen ble borte vil han ikke inn igjen,så er helt klart snøen det er noe galt med ja hehe.(men i natt ha detkommet masse snø igjen;( håpe den forsvinner fort.

Men dette tror jeg blir bedre nå dem blir litt større og behersker kroppen sin ennå mere.Og dem greier å finne på ting i snøen.

Nå synes han akebrett er skummelt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...