Gå til innhold

hvor mye samvær før de betrakter dette som samliv?

Saresa

Anbefalte innlegg

hei, lurer på om noen vet hvor mye samvær far og barn kan ha uten at det blir betraktet som samliv?

er bestevenn med barnefaren og han er ofte på besøk, og er litt redd for å ikke få overgangsstønad pga han er for mye på besøk.

vil jo oxo at far og barn skal få så mye tid sammen som mulig.

er vell best å finne ut av slike ting før barnet blir født..

Fortsetter under...

Dette lurer jeg også på.

Barnefaren skal være med på fødselen og har deltatt på svangerskapskurs og ultralyd og gleder seg veldig til å bli far. Han skal ta ut 14 dager permisjon i forbindelsen med fødselen og kommer til å bo her hos meg og babyen i disse 2 ukene.

Vi bor på en liten plass og er redd for at noen fra NAV skal se bilen hans eller høre fra andre at han er her hos oss og kanskje begynne å tvile på om jeg er aleneforsørger. Vi er kun venner og han vil gjerne være her og hjelpe til den første tiden. Han kommer nok til å være her mye etter permisjonen sin også.

Hei !

at far stiller opp er ikke noe problem, MEN ; vær åpen om det ovenfor nav ! det er spesiellt om de ser/oppdager/merker at noen ikke er ærlige eller skjuler noe at "mølla" blir satt igang..

Bare si det som det er så går det greit at far hjelper til litt ekstrra den første perioden !

Lykke til !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...