Gå til innhold

til alle jeg ikke rakk idag! skriv


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ønskerbabylykke!!

 

får opp her, at om du ikke er gravid nå er det ihvertfall ikke lenge igjen! veldig klart resultat her på kortene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg veldig til svar!! Håper å bli gravid innen en måned;)

Skrev fødselsdatoen min lenger oppe i tråden;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisan kjære du:)

Så snilt av deg å spå oss masete damer her inne da:)

Lurte på om du kunne se noen graviditet på meg i nærmeste framtid. vi er ikke prøvere, men har sex uten prev. jeg ønsker veldig barn men han kan godt vente et halvår til et år, sier han... sier også skjer det så skjer det... Så da håper jeg bare at det skjer:):):)

 

Vi har også et hus for hånden.. klarer du å se om vi får det?

 

Han er født 040382

jeg 230982..

 

tusen takk på forhånd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Tenkte jeg skulle prøve dette da:) Har en gutt på litt over 3 år.. ønsker oss veldig søsken til han.. ser du noe?

Jeg : 060578 og samboer 180770

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. jeg har blitt spådd ulikt om jeg blir gravid denne mnd. skulle vært artig å hørt hva du spådde ??

jeg 031278 gutt 020877

 

tusen takk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :o)

 

Lyst til spå sånn ca når jeg kommer til å føde?

 

Jeg venter en prinsesse 27. Mars.

Tar modningsakupunktur ( foreløpig 3 ggr.) og bringebærbladkapsler.

Hodet hat vært festet i 6 uker nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma!!

¨din fysiske tilstand er per i dag veldig fruktbar! så fortsett å prøv, får ikke opp noe eksakt når du på nytt blir gravid, men om ikke så alt for lenge ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei, MAen din kommer opp her ja,, det jeg får opp som er best for deg å gjøre nå er å stole på den du lever sammen med og passe på at rettferdigheten er til stede under evt avtaler. ellers så er din make i denne perioden følelsesmessig ærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

 

...kan du spå meg også:)?

 

meg: 24 januar 68

han: 07 april 68

 

ser du når jeg blir gravid? jente/gutt?

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann! ser ikke når du blir gravid, men ser at med nok ønsker,håp og prøvelser vil det gå. ha selvsikkerhet! prøv å unngå å trekke deg/dere tilbake, ikke lev i eksil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.Prøver og slenge meg på her jeg også.

Kjønn på min lille i magen?har en gutt på 10mnd fra tidligere.

Noe ang fødselen+har protein i urinen så for godt oppføling fra sykehuset.Skal på ul til uken.

ul termin 4 mai min egen er 29mai

er født 28 april 1982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! SAX71.

til deg får jeg opp først og fremst flytting-/spredning, så kommer det en mørk mann, trofast og utsendt, resultat vil da være indre ro og hvile(graviditet) så når de to første er gjennomgått vil det nok gagne deg til sist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du være så snill å tenke deg å titte litt på meg???

 

Jeg lurer så på hva som skjer med kroppen min om dagen? Er jeg gravid? En del som har spådd at jeg er det, noen sier jeg ikke er. Mensen er forsinket. Uregelmessige sykluser. negativ test på dag 28 og 31. I dag er jeg på dag 34 etter første dag i siste mensen. Til tider masse graviditetssymptomer. Mensmurringer i 3,5 uke nå. Er det hormonkrøll kanskje? Blir jo litt smårar av å gå og ikke vite! Så vil jeg liksom ikke ta en test til enda...

 

Hadde blitt veldig glad for svar:o)

 

Jeg er født 041082

Han er født 201277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

08BABY!

om du blir gravid er et positivt "problem" du har, så det er ingen bekymring. ellers så får jeg opp at du må fremover være rettferdig og ærlig like mye mot deg selv som mot andre, vær forsiktig med folk som går "stille i dørene" rundt deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Vi skal på ferie nå i april, og planlegger å gifte oss i den anledningen - jeg og min mørke, trofaste kjæreste. Kan det være dette du ser?:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PRØVE-FRØKEN

på deg får jeg opp tilfredstillelse,gaver og oppmerksomhet, men også en periode slit, men suksess etter det.

så om ikke lenge vil det vel skje noe.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...