Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Min sønn er 6 uker gammel. Han har veldig vanskelig for å finne søvnen, Når han blir trett blir han kjempe urolig og jobber og jobber. Gråter ikke, men ligger å spreller med armer og ben. Legger han til puppen og han bare tuller, så han er ikke sulten heller. Noen tips ??
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Bæring, kosing og trøsting. Han er så liten enda at det er ingen fare for at han skal bli bortskjemt el.lign.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Bare ta tiden med hjelp, var sånn hos oss også......Kommer seg nok skal du se.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 takk for svar:) vet egentlig at han ikke står i fare for å bli bortskjemt enda, ville egentlig bare få bekreftet at det er noe forbigående, og høre om noen hadde noen gode tips utenom å vugge, kose, puppe osv.. kan bli litt mye baby med en 4 åring i huset;)
amy_de Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 Redningen for oss i den perioden var enten gyngestol + sangbok, ellers la vi henne i pysjen i vogna og gikk kveldstur for så å lure henne over i senga etterpå. Nå er hun 10 uker og det er ikke problem å legge henne lenger. Lykke til!
lille me og mine Skrevet 18. mars 2008 #6 Skrevet 18. mars 2008 Vi bar, bysset, sang, gikk, kjørte, vugget, alt som er de er så små og trenger mye nærhet. Nå er jenta 5mnd gammel, legger seg 1830, poppler i sengen to-tre minutter og sovner fint inn selv er ingenting som heter å skjemme bort når de er så små, husker hvor lei jeg ble av å høre folk si det... spesilet de eldre... Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå