Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Noen andresom har feberbarn nå i påsken? kjedelig...en jente på 4 mnd her.....
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 ååå..kjedelig og vondt for henne,men du vet da i minste hva det er. Jeg bekymrer meg for de fant ingenting....
gl@dmor Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Har en gutt på 4 mnd som har hatt feber siden i går ettermiddag. Har ikke vært til lege med han ennå, men tenkte å ringe i morgen hvis han ikke er bedre. Er ikke forkjøla eller har andre symptomer. Ikke moro når de små blir sjuke!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 uff....hvordan er han da? grinete? Min er grei så lenge hun får paracet....Forsøkte uten men da virker det som hus sliter....Må få høre hvordan det går med din videre....Vi skal egentlig på hytten onsdag men ikke hvis hun ikke blir bedre...Går til legen igjen onsdag hvis ikke har kommet seg....
gl@dmor Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 I går kveld hadde han feber rundt 39 og virket slapp, ga han en stikkpille og han kviknet til igjen. I dag har feberen ligget rundt 38 og han er mer "opplagt" enn i går. Kan ligge litt på gulvet og leke, men blir fort lei og vil helst sitte på fanget. Storebror hadde feber et døgn forrige uke, det gikk over av seg selv. Jeg tenker at lillegutt kan være smittet av storebror, eller at det kanskje er tenner på gang.. Vi skal også på påsketur onsdag - forhåpentligvis :-) Lykke til og god bedring til dere.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #7 Skrevet 17. mars 2008 God bedring til dere også!!! Får håpe det blir en fin påske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå