Gå til innhold

Noen fra Hønefoss/omeng som venter i begynnelsen av Okt?


nr 3 eller 3 og 4??

Anbefalte innlegg

Rabbagasten.. Da kommer vi til å være på sykehuset likt:-))

Jeg syns d er veldig lite kontroller nå...

Kunne ønske d var noen fler!

 

Hvordan står d til m dere alle sammen?

Formen er blitt bedre, men denna pollen:-(

Skal snart kjøpe maling til baby rommet, d blir litt gøy:-)

Vi skal en tur på ikea d er et møbel der som den lille skal ha...

Skal få samme type seng som Viktor har, er så fin stokke:-)

Kjekt m svigerforeldre:-))

 

Skal vi snart ha et teff igjen...?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

C-millan: Gratla med en gutt til!

 

En liten oppdatering fra meg:

Var hos jordmor idag, og fikk høre 2 hjertelyder og masse spark. Den ene hadde 150 og den andre 130 i hjerterytme. Kanskje ei jente og en gutt:-)? Det var herlig å få en bekreftelse på at det var liv der inne, for begynte å bli litt bekymra siden jeg fortsatt ikke kjenner noe... 17uker idag. Har begynt hos fysioterapeut, og er aktivt sykemeldt. Ellers alt bra! Gleder oss til ul 11.juni.

 

Må snart ha et nytt treff ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bor ikke veldig langt unna deg (gran) å venter nr 2 den 10 oktober,like gøy som sist dette her=)=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det fryktelig stille her! Er det bra med alle sammen? Er det det fine været som holder dere borte fra skjermen? Jeg har vært inne med en sjuk unge i hele dag, og det er ikke noe gøy... Ellers kjenner jeg fortsatt ingen ting til de i magen... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Platy78 :)

 

Ja, synes også d e veldig stille her.... kanskje folk ligg i dvale grunna varmen :o)..... Trasig med sykt barn... håpe gullongen blir fort frisk :) Kor langt e du på vei nu? E sjøl i uke 24 og kjenne spark daglig.... forskjell fra dag t dag hvor mye de sparker, men kjenne dem og d e så godt :) Skal på 2. ul-time førstkommende torsdag og fikk beskjed hos kommunejordmor at ho ville vi skulle fortsette kontrollene på R.S. Håpe du kjenne smånurkan snart... veldig betryggende :) Ellers så fikk vi ik huset borte på Nakkerud :/ men vi har sett på et anna hus som vi har sagt vi skal ha... D e under bygging nu og skal vistnok stå ferdig om ca 8 uker.... hehe... jaja vi får vente å se.... Må nok legge i endel egeninnsats før at d skal skje :)

 

Kanskje vi skulle hatt et treff snart??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Comon!!

 

Godt å høre det er liv i noen her inne:-) Er 18+1 idag... Skal på ordinær ul neste onsdag. Skulle egentlig vært idag, men Erik er i Danmark.... Litt kjedelig på en måte.... Synd med huset da. Men greit med helt nytt hus og:-)

 

Har og lyst på et nytt treff snart. Hva med lørdag 14.juni? Kan sende en melding til de andre hvis det fortsetter å være lite liv her inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere alle sammen!!

 

Her nytes varmen, har heldigvis mulighet til å kjøle meg ned i varmen. Har fri dag og det er herlig!

 

Jeg er ledig 14.juni, så blir gjerne med på et treff=)

 

Har dere kjøpt noe til babyen/babyene da? Har kjøpt bittelitt klær, et kosedyr og noen søte kurver. Også har jeg fått noe småtteri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

 

Nå har jeg vært lenge asosial her inne... :-)

Tiden flyr så fort, og nyter den lille ledige tiden ute i sol og varme.

 

Høres ut som dere alle har det bra! Her står også alt bra til. Var på ordinær UL nå forrige torsdag og alt var bra. Ble flyttet en dato frem, så jeg har termin 31 oktober.

Kjenner daglig små plopp inne i magen - så det er liv!!

Var på jordmor kontroll på mandag og hørte hjertelyden også!! Herlig følelse.

 

Jeg kan også 14. juni - så vidt jeg vet. Har noe fore nesten hver dag den uken, men tror foreløpig 14 er ledig :-)

Kjempeartig om vi fikk til å møtes igjen!!

 

Comon - så dumt dere ikke fikk det huset dere hadde sett på, men som det ble sagt her så er det jo ikke så dumt med nytt hus heller :-)

 

Dette ble et langt innlegg... Ha det fortsatt fint i det fine og varme været.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

Så moro å se så mange jenter "hjemmefra" på bim.. :-) Jeg venter nr tre midt i oktober, og bor på Helgelandsmoen! Så da ser jeg i allefall noen av dere på barsel, tenker jeg? :-) Trodde egentlig jeg skulle få minsten i september, derfor har jeg ikke vært her inne før, jeg.. Men nå er jeg på rett sted! Kos dere i sommerværet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann lenge siden sist....

Er så deilig vær:-) Jeg har lyst til å være m på treff igjen 14...

Håper alt er bra med dere alle!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen sammen med oss Maya og Mini :-)

 

Ser ut som de fleste kan treffes den 14 juni - kanskje du kunne tenke deg å være med?? Det hadde vært koselig!!

 

Jeg tror nesten jeg "dør" snart i denne varmen! Jeg har fått en del vann i beina så jeg har noen føtter som ikke ser ut akkurat nå. Og vondt å gå med også.. :-(

Men det er visst spådd dårlig vær fra neste uke av så da blir de forhåpentligvis bedre.

 

Nyt sol og sommer enn så lenge :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i klubben Maya og mini! Bare å slenge seg med på treff hvis du har lyst!

 

Skal vi si samme sted og tid(Clint kl 16?), eller noen med andre forslag?

 

Jeg har lurt litt på om jeg kjenner noen små plopp i magen de siste par dagene! I såfall jammen på tide... Ikke vært noen skikkelig tydelige "der var det"-spark ennå, men så lenge jeg TROR det kanskje er noe, så er det forhåpemtligvis liv der inne....

 

Ellers skal vi på klimakonsert i Sarpsborg på lørdag(blir 12timer med musikk og mye sol, så tror jeg skal ta med stol, 5 liter vann og plassere meg under et tre). Avslutter helga med en tur innom svenskegrensa på søndag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hyggelig! Jeg blir veldig gjerne med! :-) Hadde egentlig planlagt kanotur til helga, men litt utrygt vær gjør cafe-turen fristende.. :-) Så gøy det skal bli å se dere! KLem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...