Gå til innhold

Noen fra Hønefoss/omeng som venter i begynnelsen av Okt?


nr 3 eller 3 og 4??

Anbefalte innlegg

Heisann :)

 

Kan også 3. mai...:)

 

OG... var på ul i dag:):):)

 

Har fått ny termindato.....29/9.... og venter tvillinger :)

 

E så utrulig gla :)

 

Ønsker gjerne å være inne på oktoberklubben samt holde sammen med dere hvis det er greit??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis med tvillinger, Comon!! Så du noe kjønn?

 

Har vært på ul idag jeg også=) Var kjempekoselig! Vi venter en liten jente=)

 

Gleder meg til vi treffes alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, d ene er i allefall ei jente, den andre var de usikker på.... faktisk usikker på om d kunne være tre stykker, men vakthavende gynekolog avkraftet dette :) heldigvis hehe...:):)

 

Gratulere sååå mye med ei jente....:) Kjempekoselig :):)

 

Gleder meg også til å treffe dere alle.... blir så koselig :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med tvillinger i magen Comon! Da blir vi hvertfall 2 med tvillinger:-) Det blir bra å kjenne noen andre tvilling-gravide også her i distriktet! Vi har forresten meldt oss på svangerskapskurs for tvillingforeldre i Oslo i august(tvillingforeldreforeningen..)...

 

Og gratulerer med jente Sam78+spire:-)

 

Gleder meg til jeg skal på ultralyd igjen, men det er ikke før i juni... Vet ikke om jeg klarer holde meg så lenge... Kanskje jeg må bestille en privattime...

 

Blir hvertfall artig å møte dere alle snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... litt artig dette... vi begge e sykepleiera og vente tvillinger :):)

 

Dette er utrolig spennende :) Når var d du hadde termin?...

 

Har du tlf nr til sv.sk.kurset for tvillingforeldre i Oslo?

 

Gratulerer kjempemye med tvillinger du også :) Ja, absolutt enig at det e godt at vi e flere som skal ha tvillinger... Vet du noe om kjønn?

 

Når skal du på neste ul da?

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med tvillinger Comon!!

Og gratulerer med en liten jente Sam78 + spire!!

 

Det er bare hyggelig om du blir hos oss i oktoberklubben.

 

Jeg skal på ny UL 8. mai. Er veldig spent på om de kan se hva det er.

Vi har veldig lyst til å vite det. Men er ikke mer enn 15 uker da så jeg vet ikke om det er for tidlig.

 

Slik det ser ut for meg nå så har alle svart at de kan 3. mai så da reserverer jeg bord til kl. 16.00 - Da blir vi 5 stk :-)

 

Dette blir kjempemorsomt :-)) Jeg gleder meg

 

:-D :-D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Comon

 

Her var det nok en aldri så liten hormonkur som gjorde tvillingutslaget - spørs vel om det ikke var en overaktiv eggstokk ute og gikk..hehe...

 

Svangerskapskurset kan du melde deg på via internett: www.tvilling.no

Klikk på kurs i menyen, les mer, så ligger påmeldingsskjema nederst. De har bare kurs i juni som er fullt, og så det i august. Blir jo litt nærme terminen din, men det var ikke problemer å melde seg av hvis noe skulle skje.

 

Jeg har forløpig termin 5.november, så jeg ligger et stykke bak deg da:-)

Fikk egentlig bare en lite tilfredsstillende ul da jeg var 11+3(da de så det var tvillinger). Skulle egentlig være med i et forskningsopplegg om bruk av Metformin i svangerskapet for de med PCOS, og var til undersøkelse i forbindelse med oppstart i prosjektet, men da legen så det var tvillinger gjorde han ikke annet enn å se at hjertene slo og fostrene bevegde seg, fikk et dårlig bilde og ut med meg... Får nemlig ikke være med i prosjektet siden det er tvillinger... Neste ul er ikke før ordinær, om 5-7uker... Det verste er at jeg egentlig hadde time hos Svensbråthen samme dag som jeg måtte på sykehuset for den prosjektundersøkelsen, så jeg avbestilte den timen hos Svensbråten... Kjipt... Så var jeg hos jordmor på mandag, men hun ville ikke prøve å lytte etter fosterlyden engang, for hun mente det var for tidlig... :-(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig:-)

 

Jeg hadde regnet med deg ;-)

Gleder meg til å treffe deg og de andre!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til i morgen ja! Åssen finner vi hverandre der inne da? Gå rundt å spørre om det er noen gravide...hehehe...??

 

Sist jeg var gravid var jeg til UL hos en gynekolog i Sandnes. Der fikk vi hele seansen på video hvis vi hadde med video. Noen som vet om man får det hos Svensbråten f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, si det? Vi får "vifte" med magene våres=) Jeg kommer sammen med C-millan. Vi bor på samme sted. Kanskje vi skulle møtes utenfor der et sted?

 

Når jeg var hos Svensbråten fikk jeg med meg et bilde. Han sa ikke noe om noe video, så aner ikke om han har det. Jeg var jo bare 10 uker når jeg var der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Da har jeg reservert bord til oss kl 16.00

Vi kan møtes utenfor så finner vi hverandre nok :-)))

Dette blir kjempegøy!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!!

 

Takk for sist! Det var kjempegøy å treffe dere :-)

Vi må gjenta dette snart.

 

Vi har vært på ul på rikshospitalet i dag og alt så veldig bra ut!

Vi skal ha en liten jente til...!! :-))

 

Hvordan går det med dere i varmen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann du :)

 

Selv takk for sist :) Kjempehyggelig :)

 

så koselig... ei jente til :):) Masse gratulerer :):):)

 

Flott at alt gikk bra da :)

 

Her går d strålende i varmen... synes det e deilig. Skal straks fyke å se på et hus på Nakkerud :) Så veldig bra ut på finn.no....:) Basseng og greier... hehe... blir vel å falle i smak hos tantebarna nordpå tenker jeg :)

 

Holder du ut i varmen da?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Hadde det kjempekoselig jeg også når vi møttes=)

 

Gratulerer med jente, Rabbagasten!

 

Spennende å gå på visning da, Comon!

 

Nyter varmen jeg også, og langhelg=)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for sist.. Var kjempekoselig å teffes:-))

Så koslig m jente, Rabbagasten:-)

Gleder meg til jeg skal på ul 21....

Har vært knallvær:-)

Hvordan er formen deres??

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for sist ja! Må gjentas snart:-)

 

Jeg fikk omsider brev om ul... Hadde fått time 3.juni, og det var selvfølgelig den ene av 2 dager min kjære mann er utenlands de nærmeste månedene... Neste mulighet var 11.juni, og det er bare SÅÅÅÅ lenge til... Får smøre oss godt med tolmodighet...

 

Ellers skal jeg til legen i morra. Bekkenet har begynt å krangle den siste uka. Særlig de 2 siste dagene. Til tider dritvondt i begge lysker, og stråler stikkende vondt nedover innsiden av låra når jeg går. Korsryggen krangler og... Herlig det.

 

Ikke kjenner jeg noe sprelling ennå heller...

 

Fy så negativt alt var idag da... Magen vokser hvertfall, så får trøste meg med at da er det vel bra inni der:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Jeg fikk ikke noe termin dato når jeg var på UL sist. Kanskje fordi jeg var på en sånn "ekstra UL" på Rikshospitalet... vet ikke. Eneste hun sa at det stemte at jeg var i uke 15, så jeg regner med at datoen ikke endrer seg veldig. Fikk tilbud om å komme tilbake til ordinær UL der inne siden jeg var der nå, så jeg kan avbestille timen min på Ringerike sykehus. Kanskje du Platy 78 kan ta den timen min??

Det blir jo en uke før enn en uke etter... :-)))))

 

Hvordan var det på visning da Comon? Falt huset i smak??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter!

 

Rabbagasten: Synd det ikke gikk å flytte ul-timen... Men takk igjen for forslaget:-)

 

Ellers var jeg hos legen igår. Tror jeg må finne meg en annen... Syns ikke han var det helt store sist jeg var der heller... Eller så er jeg bare bortskjemt fra forrige svangerskap...? Er liksom vant til at når man går til legen for et eller annet under svangerskapet sjekker de blodtrykk, symfyse-fundus og hjertelyd, og spør litt om hvordan det går når man først er der... Men nei da... Måtte be om at han sjekka hjertelyd, og da fikk jeg høre en av tvillingene i 5 sekunder, den andre tvillingen prøvde han ikke finne en gang. Blir litt perpleks jeg når jeg kommer til sånne leger, så jeg kommer ikke på å kreve mer heller...

Fikk 20%sykemelding og henvisning til fysio...

Sist hadde jeg kvinnelig lege da, kanskje det har noe å si... Ikke så mange av de å velge mellom her i byen da...

 

 

Comon: Hvor går du, og hva sa fysioteraputen om trening og aktivitet? Jeg skal til ei på Spina i Hønefoss...

 

Ellers da? Planer for 17.mai? Vi skal nok bare en liten tur bort i byen og se barnetoget. Så blir det vel noe mat å få hos mamma...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :):)

 

Har probl med pc`n min.. nettverkskortet.. så har desverre ikke mulighet å være så ofte på nett...:(.....

 

Skulle reise nordover 17. mai... men er jo blitt streik... så må vel finne en annen løsning på dette, hehe...:) Skal alltids komme meg oppover :)

 

Ang visning :) Kjempeflott hus og kommer nok til å legge inn bud på d etter første visning.... falt virkelig i smak må jeg si :)

 

Ang fysio :) Går til ei som heter Liv på Hole fysioterapi... kjempeflink dame. Går x 1 i uka nå, men kan bli nødvendig å øke til x 2 / uke ved forverring. Har heldigvis ikke hatt behov for å bruke krykkene... føler jeg har blitt litt bedre faktisk.. i allefall ikke værre..:):) Har ikke fått startet opp med bassengtrening for den gruppa jeg egentlig skulle starte i inneholdt bare eldre damer med et helt annet behov enn det jeg har og så var det snart ferieavvikling, så jeg så ingen vits i å starte opp. Kan jo dra i basseng sammen med Eirik på eget initiativ :) Fysiot. anb selvfølgelig at jeg er i aktivitet men det viktigste er at jeg tar hensyn til kroppen og smertene i bekkenet fordi manipulasjon eller for mye aktivitet kan bare forverre situasjonen. Tar jeg ikke hensyn nå så kan jeg bli plaget etter fødsel også, og det ønsker jeg så absolutt ikke..

 

Var hos jordmor i går hvor hun anbefalte oss å gå videre til ktr på R.S.. Hun syntes også at jeg hadde gått opp litt lite i vekt så må vel bli litt flinkere med matinntaket, selv om d føles som om d stopper opp... Ellers har jeg tatt nye blodprøver som viste ganske drastisk fall i hb. Ferritin, jern og B-12 er også tatt og regner med at det er fall der også... det er jo helt normalt, men må vel starte opp med jerntilskudd snart...

 

Puh, langt innlegg dette, hehe....

 

Har ingen planer for 17. mai.. skulle jo som sagt egentlig nordover... men må vel utsette planene noe...

 

Håper dere alle har det bra og at dere får en trivelig 17. mai :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!!

 

Nå hadde denne tråden havna langt ned på siden syns jeg, og det kan vi ikke ha noe av!! He he..

 

Håper dere har det bra, her er energinivået på topp føler jeg. Deilig=)

 

Comon: det huset dere har sett på er faktisk ei jeg jobber sammen med sitt. Så på det på nettet idag og det var jo kjempefint. Med basseng og greier. Lykke til på budrunden, tvi tvi!!

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann... Da var jeg på ul igår, alt var bra:-)

Fikk ny termindato 30.10.... en uke kortere enn jeg trudde!!

Vi får en gutt denne gangen også:-))

Håper d er bra m dere alle sammen:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, så gøy med en ny gutt da, gratulerer=) Jeg blei også satt tilbake en uke, er ganske normalt har jeg hørt.

 

Alt er bra her, er halvveis idag... og kjenner masse liv hver dag=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Gratulerer med en gutt til C-millan :-)

Da har du fått samme termindato som meg!!

Hvis de ikke sette en ny dato til torsdag. Da skal jeg på 18 ukers kontroll.

 

Har begynt å kjenne litt liv jeg også, men det er ikke så ofte. Men som regel litt hver dag. Deilig å få en bekreftelse på at alt står bra til inni der :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...