Gå til innhold

Noen fra Hønefoss/omeng som venter i begynnelsen av Okt?


nr 3 eller 3 og 4??

Anbefalte innlegg

Jeg har meldt meg på sv.skaps kurs. Meldte meg på i august. Går over 3 ganger. 1 gang på på sykehuset med jormor og barnepleier hvor de snakker om fødsel og amming. De 2 andre gangene er på helsestasjonen med bl.a. helsesøster og nav.

 

Hvis dere er interessert bør dere ringe nå, er vist ganske populære ettersom jeg har skjønt. Kurset er i hovedsak beregnet på 1.gangs foreldre, men foregår "først til mølla" prinsippet. Meldte meg på gjennom Ringerike kommune 32 11 74 00.

 

Veit ikke om dette gjelder dere som f.eks. bor i Hole??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok :) Takk for info`en :)

 

Skal høre med jordmora når jeg skal dit 24. kanskje hun har nån opplysning vedr dette som gjelder for Hole.....:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens!!

 

Har dere hatt en fin helg da?

 

Her har vi grilla og kosa oss i det fine været. Deilig å kjenne at sola varmer. Har tatt fram hagemøbla og ordna litt ute. Og så har jeg tørka klær ute og da lukter dem så godt etterpå=)

 

Ha en fin uke=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey :)

 

Jepp, her har helga vært strålende :) Sambo fikk på fredag vite at han har fått fast jobb.... vi e veeeldig stolt av d og mange kilo e vekk fra skuldran hans :)

 

Skulle grille vi åsså men når vi skulle sette sammen gassgrillen manglet det en vesentlig del til den: gasslangen... litt ergelig... men vi storkosa oss likevel :)

 

Helt enig... d lukter veldig godt av utetørket klær :)

 

Nu e d full nedtelling til 2. jordmortime samt ul. her.... glede oss veldig til å kunne begynne å kjøpe litt småting til babyen :)

 

Har begynt på fys.beh. nu... håpe å komme mæ litt mer i jobb... For så vidt greit å sitte hjemme nu som d e så godt vær, men d vare vel ik resten av sv.skapet, hehe....

 

Ha ei flott uka alle sammen :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann... Jeg skal til legen til fredag! Er ganske plaget med allergi nå...Deilig m d fine været da:-)

Håper alt er bra m dere alle sammen...

Vi har fortalt d til alle i min familie, skal fortelle d til hans på fredag.

Da har moren hans bursdag:-)

Ønsker dere en fin uke:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Comon:-)

 

UL gitt vledig bra. Han fant ikke noe galt, men siden jeg har den fortiden jeg har så valgte han å sende meg til Rikshospitalet for en ekstra sjekk. Så der skulle jeg visst få en time neste uke en gang.

Men som han sa, "jeg ser ikke noe galt" s.å alt ser ut til å være i orden.

Men veldig bra at de tar det så grundig da:-)

Jeg går til jordmor på Ringerike sykehus og det var der jeg hadde ul også.

 

Jeg jobber fulltid og det går bra. Jeg har vært veldig heldig så langt. Ingen plager eller noe. Og nå har trøttheta begynt å gå over også, så nå er det bare vellstad... he he... Det eneste nå er at buksene ikke passer lenger så nå måtte jeg ut å shoppe:)

 

Huff, jeg missunner ikke deg som har blitt sykemeldt. Det er noe dritt!! Jeg var selv sykemeldt i 5 uker forrige svangerskap og jeg holdt på å gå på veggen!! Får håpe fysioterapi og bassengtrenging hjelper :-)

 

Du får kose deg med finværet så lenge det er her, så får vi ta en is eller kaffe på Vik en dag :-)))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo igjen...

 

Vi hadde oss en barnefri langhelg i Nice, og prøvde å fordøye tvillingsjokket...;-) Mannen min syns det er tøft, men jeg er ikke helt der ennå... Er litt kontrollfreak, og nå føler jeg at jeg ikke har kontroll over noenting.... Hadde akkurat begynt å glede meg over at det ser ut som jeg skal slippe unna de verste symptomene, og kanskje få et "normalt" svangerskap... Forrige gang var jeg sykemeldt fra uke 6, og kom aldri i jobb igjen før permisjonen, og det var ufattelig kjedelig.. Fikk tidlig beskjed om at det beste jeg kunne gjøre var å late meg på sofaen... Jeg tuller ikke når jeg sier det var dump i sofaen etter rumpa tilslutt... Nå må jeg vel regne med en sykemelding fra uke 20... Jenta vi har fra før har vært englebarn delux siden hun ble født, så vi er temmelig bortskjemt, og vet f.eks. ikke hva våkenetter er. Regner ikke med at vi blir like heldige denne gangen... Jeg har også litt økt risiko for svangerskapskomplikasjoner i utgangspunktet, og med tvillinger blir det vel en enda større risiko... Noen sier dobbel glede, men forløpig tenker jeg mest dobbel bekymring...

 

Er forresten opprinnelig fra Tyristrand, men har bodd 10-11 år litt rundt omkring på sør- og vestlandet. Er sykepleier og jobber i hjemmesykepleien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen er forresten ikke så mye å skryte av ennå... Går fint inn i vanlige klær... Har egentlig bare gått ned i vekt forløpig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen igår, alt var bra fikk bilde av den lille...

Er 14+3 idag!

Dro til svigers på middag, svigermor hadde bursdag.

Vi kjøpte et par sokker i str 14 og tok d i et kort...

Vi skrev da at vi trenger sokkene om 6mnd:-)

De ble kjempe glade, for at vi skal ha en til:-))

Hu syns d var den beste gaven hu kunne få:-)

 

Håper dere har d greit..??

Er dere snart klare for et treff??

God helg alle sammen:-))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig klar for et treff=) Noen som har noen gode ideer om hvor og når?

 

Har dere begynt å kjenne noe liv da? Jeg tror jeg har kjent litt bevegelser den siste uka. Veldig svake, men tror det må være babyen=) Har ikke kjent noe sånt før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen:-)

 

Jeg er også veldig klar for treff. Passer kansje best en helg da det er jobb i uka, eller??

 

Hvis vi tar det en lørdag, så kan vi kanskje møtes på kafe Clint i Hønefoss. Det er jo ganske sentralt så alle kan finne frem..(?)

Når har jeg ikke veldig formening om, men hadde jo vært veldig hyggelig om vi kan få det til før 17 mai kanskje??

 

Ellers er alt bare bra her. Bare vokser og koser oss :-D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

 

Jepp, er også klar for treff snart :) Høres bra ut som Rabbagasten foreslår. Her er også alt bra :) Kjenner liv nesten daglig og det er herlig :) Var hos jordmor torsdag og fikk endelig høre hjertelyden.... utrolig godt og beroligende :)

 

Nå er det bare å glede seg til ul-timen om noen få dager.... blir så spennende....:)

 

Håper helga har vært strålende fin for dere alle :)

 

Sam 78 + spire: Når tid hadde du time til ul den 30/4?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Comon: jeg har ul time 10.30=) Er så spent!!

 

Nå er det 2 lørdager igjen før 17.mai da. Når kan vi?

3 eller 10 mai?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig med treff ja! Jeg jobber til 1515 førstkommende lørdag. Fri 10.mai. Når på dagen tenkte dere? Clint er vel rimelig tjoka full en lørdag formiddag, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer bra for meg den 10.mai. Er fleksibel på tidspunkt. Er nok ganske fult der på formiddagen og roer seg sikkert ned litt sånn i to tre tida, men er ikke sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-)

 

Jeg kom plutselig på at jeg ikke kan 10. mai... Er bedt i barnebursdag.... Filler'n.... Har sendt melding og hørt når det er på dagen. Kanskje jeg rekker begge deler hvis vi møtes litt på ettermiddagen?

Eller er det mulig å få til lørdag 3. mai? Hvordan blir det for deg som jobber Platy 78?

 

Eller er det lettere en søndag??

Jeg bare kaster ut forslag jeg....:-) Har så veldig lyst til å være med :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

3.mai går det fint fra 16 og utover. 4.mai begynner jeg på jobb kl 15. 10. eller 11.mai kan jeg når som helst.

 

Men hvor ofte er folk innom på disse sidene? Rekker vi få med alle førstkommende helg? Eller er det noen som har msn eller mailadresse til noen her? Har ikke telt over, men det virker jo som det er en god gjeng? Hadde jo vært artig å fått med flst mulig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Vanskelig å si, men de fleste er vel kanskje innom i løpet av en uke?

Det er jo bare mandag i dag, så vi kan jo prøve? Viser det seg at det er få som kan så må vi jo bare utsette det. Jeg er helt enig at vi må få med flest mulig! Det blir jo kjempegøy om vi blir en ordentlig gjeng:))

 

Jeg tar sjansen på å skrive mailadressen min her, regner med at det bare er ærlige og ordenlige folk inne på disse sidene... he he

 

De som kan være med 3 mai (fra kl. 16.00) kan sende meg en mail. Hvis du ikke kan så sett opp de datoene du kan (3 eller 4, 10 eller 11), evt fra når så får vi se når flest mulig kan.

 

Jeg kan sende en meldig her utover uken hvordan det ligger an.

Høres det greit ut? Eller er det andre forslag?

 

Min mailadresse er: [email protected]

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla :)

 

Passer egentlig uansett før mæ... både dato og kl.slett...

 

Kanskje vi bare skal si 10. mai kl 16? D e jo ei stund fram i tid men ik altfor lenge til heller :)

 

Glede mæ veldig t å få igang dissan treffan :)

 

Kanskje d e mulig å reservere bord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg får ikke vært med 10. mai... Skal i barnebursdag kl 14. Men hvis de fleste kan da, så må vi jo bare ta den dagen. Hvis denne helga som kommer blir for tidlig, kunne vi ikke prøvd søndag 11 ?? Da er det kanskje ikke så mye folk heller. Men det er helt sikkert mulig å reservere bord.

Vil veldig gjerne være med på treffet ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan begge helgene:-))

Hvis d er noen som ikke kan den 10, så kan vi ta nå den 3??

Blir koslig å treffes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier gjerne ja til den 3, men jeg kan alle dager unntatt den 10.

 

Flere som synes det er OK med 3?

Platy78 kan fra kl 16 så da tar vi det evt. fra da.

 

Kan de som IKKE kan den 3. mai skrike ut - hvis ikke så tar vi da.

 

Ikke meningen å overkjøre nå, men vi må jo bare sette en dato :-)

Virker som de fleste kan på lørdag 3.

 

Jeg kan godt reservere bord hvis det er ønskelig men da må jeg vite hvor mange vi blir.

 

Jeg gleder meg =;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...