Gå til innhold

Noen fra Hønefoss/omeng som venter i begynnelsen av Okt?


nr 3 eller 3 og 4??

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke bestilt time til jordmor enda jeg... Brukte ei på sykehuset sist, jeg tenkte å ringe dit vil gjerne ha hu igjen:-)

Ukene går så sakte, men d blir vel bedre etterhvert..

God helg:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg bestilt time til jordmor.. Hu jeg hadde sist jobber bare på føden nå... Da blei d ei anna, skal dit den 9.4 kl 12:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott da :):) Det blir spennende :)

 

Er du yrkesaktiv gjennom sv.skapet? Evt hva jobber du med?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok...:)

 

Jobbe som sykepleier borte på Tyribo. Stortrives å jobbe der, men det blir et stykke å kjøre når æ skal på jobb... men d går nu :)

 

Trives du med å jobbe i barnehage da? Virke veldig koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Folkens!!

 

Håper dere har det bra. Jeg har fått time til jordmor 14.april. Da er jeg 16 uker så da håper jeg hun kan bruke doplern på meg.

 

Comon: jeg så du hadde ul. time 30 april. Det har jeg også!! Blir spennende=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja,jeg syns d er koslig å jobbe i barnehage!

 

Kanskje vi kan prøve å ha et treff snart:-)

Hadde vært kjekt å vite hvem dere er...!!!

 

God helg alle sammen:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen!

 

Jeg syntes C-millan hadde et godt forslag. Hadde vært kjempemorsomt å treffe dere. Alltid kjekt å vite hvem man skravler med :-)))

 

Ha en god helg alle sammen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Comon.

 

Her er alt bra! Jeg har termin i slutten av oktober - 30.10.08 så jeg ligger vel litt bak dere andre... :-)

 

Du skrev at du jobbet på Tyribo - hvor er det?

Navnet virket så kjent, men jeg klarer ikke å plassere det. :))

 

Jeg jobber som regnskapsfører på Vøyenenga i Bærum. Pendler med bil så hvis det ikke blir noen store plager så håper jeg å være yrkesaktiv til slutten.

 

Er dere fra Vik eller er dere innflyttere? :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :):)

 

Høres ut som et supert forslag :)

 

Noen som har msn?? så kan vi jo sjabbes litt der også?

 

sender dere min per post til dere :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rabbagasten :)

 

Tyribo er et omsorgsområde borte på Nakkerud... litt nord for Tyristrand :) Tar ca 25 min å kjøre hver vei.... ca like langt som for deg?

 

Vi er nordfra, både jeg og min samboer... Han jobber på Ringerike fengsel som inspektør. Han flyttet nedover hit i mai -07. Jeg kom etter i jan i år, så er rimelig nyinnflyttet :) men stortrives :):)

 

Sender seg msn-adr min over post til deg... hvis du har msn?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at du ikke har profil her.... Hvordan kan jeg få gitt deg msn-adr min? Ville ikke legge den ut her...:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Comon

 

Nei, jeg har dessverre ikke noe msn-adresse.

 

Men hvis du har lyst kan vi jo kanskje møttes en dag på Vik så kan vi utveksle litt mail/tlf da?

 

Det hadde vært kjempemoro å treffe deg :)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen :)

 

Klart vi kan møtes :) Hadde vært kjempekoselig :):) Er titt og ofte på Vik for å handle.... så d skal lett la seg ordne :)

 

Får besøk nordfra i dag... blir kjempekoselig... men vi kan jo kanskje avtale dette litt nærmere :):)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig :-)

Kan ikke du sende inn en meld når det passer så kan vi avtale nærmere.

 

Kos deg med besøket nord fra :-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, d skal æ gjøre :) Og takk, skal så absolutt kose mæ :) Godt å høre nytt hjemmefra :)

 

Kos dæ du åsså :) Så snakkes vi :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann alle sammen :)

 

Ja, da va besøket nordfra dratt og vi har hatt det kjempekoselig i dissan 14 dagan :)

 

Men nu e æ veldig klar til å veksle erfaringer ol. igjen :)

 

E dåkker andre her enda ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, jeg er her=)

 

Her er alt stort sett bra, har litt halsbrann.

Magen har såvidt begynt å vises for andre nå, kom plutselig litt mer frem denne uka. Får ikke på meg buksenen mine lenger, orker ikke kampen med knappen.

 

Var hos jordmor i går og da hørte vi hjertelyd og at babyen sparka. Kjempeherlig=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia :) Næimen så flott da :) Synes magen min har blitt STOR nu.... og livmora ligg over navlen nu... så d blir veldig spennende å se på ul kor langt vi e på vei :)

 

Skal til jordmor 24/4.... håpe vi kan høre hjertelyden dennan gangen :):) Fikk sist kontroll bare utslag på hjertelyden.... 129 slag/min... Hvor mange per min var deres registrering på?

 

Synd at du plages med halsbrann da... har du prøvd noe før d? Kanskje melkeprodukter hjelper? Evt samarin? ik så mye man kan ta i vår situasjon, hehe... men vi står han vel av :):)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :-)

 

Da var jeg også back on track :)

 

Her er alt bra. Var hos jordmor for snart 14 dager siden, men der ble det bare prat. Hun lyttet ikke noe. Var nok litt tidlig.

Skal på tidlig UL nå til mandag for å sjekke at alt er ok. Både gleder og gruer meg... Er litt redd for at det skal være noe, men som regel går det jo bra!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her lå hjerteslagene på 150-155.

 

Har tatt samarin med ganske god effekt. Kjøpte gaviscone idag som jeg skal ta hvis det blir for ille. Men etter at jeg kjøpte de har jeg vært ganske bra, typisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen tilbake :)

 

Så bra at d står fint til :)

 

Ja, mulig d va litt tidlig å høre/registrere noe da, men nå e d garantert mulighet for d :) E d hos privat praktiserende du skal til ul eller? Alt e nok sikkert i orden, men vi e nu så flink til å bekymre oss unødvendig uansett :/

 

Du må nu skrive inn hvordan d går på ul..... blir nu spent på alles vegne på undersøkelsa, ul`er ol..., hehe..:):) Kordan går d å jobbe nu? Fortsatt bra? E fortsatt sykemeldt selv... var hos fysioterapeut på tirsdag som bekrefta at det var begynnende bekkenløsning... trasig.... kjedelig... ja veldig kjedelig.... Fikk beskjed om å hente krykker og skaffe mæ bekkenbelte... og skal gå til fys. beh hver uke samt bassengtrening... men skal prøve mæ på aktiv sykemelding med tilretteleggingstilskudd via jobben... sånn at æ slipp å sitte hjemme heile dagen.... d e jo minimalt ka æ kan gjøre her åsså da....

 

Men nok med sytinga... hehe... Ellers så har vi d bare bra :):)

 

Heldigvis e goværet kommet nu :) Håpe d blir ei gooooo stund til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E d ei lita pia du vente kanskje??

 

Veldig bra at d e blitt bedre mht de sure oppstøtan...:) D e kjedelig å bli plaga med sånner ting...

 

E d nån som har hørt om oppstart at sv.sk.kurs forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Melder meg inn her jeg også... Bor i Hønefoss... Hadde egentlig termin 5. november, men var på UL idag(11+3), og fikk vite at det er tvillinger på vei, så da blir det nok noen oktoberbarn... Er i litt sjokk nå egentlig.... Har en 2åring fra før.... Kjenner ikke så mange her i distriktet, så det hadde vært artig å bli kjent med andre gravide...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og masse velkommen hit :) E selv rimelig nyinnflytta og har lite nettverk selv.... så vet kordan d kan være....:/

 

Gratulere såååå mye med tvillinger :) Kjempekoselig :) Har du begynt å få mage?.... e blitt veldig stor selv... så enten e æ bare bygd sånn, e lengre på vei eller så e d to her åsså... men har ik vært på ul enda... så d e vanskelig å si... hehe... men livmora går godt over navlen nu.... så d e litt merkelig :)

 

Kor du e i fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...