Gå til innhold

Noen som har vært på ul og fått flytta terminen mye???

Anbefalte innlegg

jeg var til kontroll hos jordmor denne uka som var og hu mente at jeg er ca 2-2.5uke lenger på vei enn jeg mener!!! hu syns at livmoren var lenger opp enn den skal i uke 17+4(som den var når jeg var på kontroll).

skal på ultralyd til tirsdag og er superspent:)

skal sies at jeg opplevde en SA og ble gravid igjen med en gang så menssyklusen ikke var kommet ordentlig i orden i følge han som foretok tidlig ul i dette svangerskapet!!

klarer nesten ikke å vente til tirsdag jeg,hihi:)

Fortsetter under...

Jeg ble flyttet 10 dager tilbake :-) Jeg regnet med at jeg ble flyttet tilbake, men 10 dager :-) så da var jeg plutselig litt over halvveis!

Jeg var på ul og da gikk terminen min fra 11 august til begynnelsen av september sa hun.. Hun var usikker da, og sa at babyen var 15 fulgåtte uker. Når jeg spurte hvilken uke jeg da var i, sa hun at jeg også selvfølgelig var i uke 15. Jeg lurer litt på den der asså. Skal ikke jeg være et par uker før barnet?Jeg kom inn og trodde jeg var i uke 18. Men det var jo ikke så langt unna når hun mente at barnet var 15 uker. Blei litt forvirra jeg. Skjønner ikke helt regnestykket heller. For hvis ungen var 15 uker, så skulle jo ikke terminen ha blitt flytta så mye på, for jeg trodde jo at barnet var 16 uker.

da bør ho jo lese litt mer for du er jo to uker mer enn barnet stort sett siden man regner første dag i siste mens. da burde jo terminen blitt flytta med en uke og ikke tre.

Spes..... håper du får en ny vurdering ellså blir det jo helt gæli

Annonse

Jeg var på UL for ca 2 uker siden og var da i uke 19, men hun trodde jeg skulle tilbake hele 3 uker!! Hun sa at det i følge målene på hodet skulle være 3 uker senere, men i følge målene på hofte benet så kunne terminen være det som var satt i følge mensen. Så jeg skal tilbake 1 april for da var fosteret større og de kunne se det bedre da. Så jeg må nok belage meg på termin 23 aug i stedet for 3 Aug som den er nå:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...