Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Huff =( og når slutter det å ramle av i så fall?????????
Potetnisse Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Sorry, det finnes ingen gode råd, det er bare å la det stå til.. Hos meg holdt det nok på en mnd, trodde jeg skulle miste alt , men neida, noen fjon ble igjen.. He, he! Gled deg også til håret vokser ut igjen, i luggen hos meg har jeg lenge hatt lange "fjon" som er tynne og holder på å vokse ut, som en "lekker" liten ekstra lugg. Festlig!
ulydia Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Du kan prøve b-vitaminpiller. Det kan hjelpe - eg tar kvar dag eg.
tittentei... Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Jeg også:(har langt hår,ser ut som fistrer snart.Første gutten mista eg au mye,.Hadde enormt tynt,men vokser ut igjen.Tar lang tid på meg med det laaaange håret.Det ligger hår øve alt hos meg,irriterende:)Jeg tar biovit.AVSLUTTER hårvask med kaldt vann.Hjelper på blodsirkulasjonen.Men ellers ingenting å gjøre.Det detter av det som må:)
Huldretuss Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 Jeg mister hår fra barnet er ca 5 mnd til det er ca7 mnd. Har tatt b-vitaminer uten at det hjelper. Trøst deg med at det sikkert er sunt for håret med litt "utskiftning" :-)
Marolla Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 Røytet i 2-3 mnd. Er på full fart tilbake igjen nå da, så nå ser jeg ut som et kråkereir på hodet
Legekjærringa Skrevet 15. mars 2008 #7 Skrevet 15. mars 2008 hjelpe meg! hva skal jeg si da? Har mistet myyyye hår i mange mnd. jeg. Har veldig tykt og ganske langt hår men jeg mister så mye at jeg ihvertfall håper å ha to hårstrå igjen så jeg kan lage midtskill...
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #8 Skrevet 15. mars 2008 Ta Multivitamin og hør i helsekostbutikken om de har noe. Ikke bruk billig shampo, og ikke vask håret hver dag. Unngå balsam hvis du kan.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #9 Skrevet 15. mars 2008 Det er dessverre bare sånn det er. Helsekost og slikt er bare tull. Håret er dødt, ikke levende, og røttene slipper taket når de gjør, uansett hva sjampoen kostet..
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #10 Skrevet 15. mars 2008 Det er dessverre bare sånn det er. Helsekost og slikt er bare tull. Håret er dødt, ikke levende, og røttene slipper taket når de gjør, uansett hva sjampoen kostet..
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #11 Skrevet 16. mars 2008 Etter forrige svangerskap begynte det da baby var 2-3 måneder og helt til gutten min var 1 år, så det kan faktisk vare veldig lenge. Nå er jeg en av dem som har ekstremt tjukt hår da, så jeg synes bare det var deilig å få vekk litt, hehe. Det synes faktisk ikke på meg at det var så mye hår som ramlet av (enda det lå igjen en hel haug i dusjen hver dag + på baderomsgulvet). Måtte støvsuge badet nesten hver dag for å få bort alt. Men synes veldig synd på de som allerede har veldig tynt hår og mister over mange måneder. Kan jo se ut som de begynner å bli litt skalla da.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #12 Skrevet 16. mars 2008 Har tatt b vitaminer lenge før svangerskapet, omega 3, renseshampoo. Likevel ramlet håret av. Men renseshampoo kan gjøre at håret vokser fortere ut, og skyll håret med kaldt vann før du går ut av dusjen, det stimulerer blodsirkulasjonen og er veldig bra for håret. Ellers kan jeg anbefale deg å klippe deg, bruke lue eller caps.... sorry :-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå