Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #1 Del Skrevet 15. mars 2008 heisann! Jeg har hatt 6 sa, 1 ma og sist gang xu, nå er jeg gravid igjen,6+1:-) Ingen tegn til blødning eller noe, men hvordan skal man klare å tenke at det kommer til å gå fint denne gangen, man har jo tenkt det så mange ganger før! Utredningen sa at jeg skal kunne bære fram barn uten problemer, men allikevell har man mistet og mistet, ja dere vet hvordan det er!! Noen med noe fornuftig å si? :-)) Lykke til alle sammen :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137155484-gravid-igjen-for-9ende-gang-hvordan-klare-%C3%A5-tenke-at-dette-g%C3%A5r-bra/
evigoptimist Skrevet 15. mars 2008 #2 Del Skrevet 15. mars 2008 Vi er i samme båt du og jeg... er også gravid for niende gang! Sliter med frykten hver eneste dag - men vet at det bare er noe jeg må leve med. Jeg prøver å ta en dag av gangen - og tenke at jeg nå er en dag nærmere målet.... Håper at frykten blir mindre jo lengre (forhåpentligvis) jeg kommer i svangerskapet..... Setter meg også små delmål - komme over de første tre fire ukene, se hjerteslag på ultralyd - komme over den magiske 12 ukers grensa osv. Det som hjelper meg aller mest er å dele bekymringene mine med andre - da blir de som regel litt lettere å bære. Det finnes mange forum med jenter i samme situasjon - som virkelig kjenner på kroppen hvordan dette er - og de har mange råd og mye støtte på veien! Lykke til vennnen! Håper dette blir svangerskapet med lykkelig utgang for din del=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137155484-gravid-igjen-for-9ende-gang-hvordan-klare-%C3%A5-tenke-at-dette-g%C3%A5r-bra/#findComment-137159264
Sunnybeach4gull :) Skrevet 16. mars 2008 #3 Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg så på profilen din :-( Du kan virkelig ikke være laget av samme materiale som oss andre mennesker så tøff som du er!!! Helt sykt at du fortsatt er optimist og har den supre holdningen!! Jeg har da ingenting å klage på i forhold til deg, det lengste jeg har kommet er bare til uke 13. Kjempe lurt det du sa om delmål:-) noe som man bruker så ofte i livet ellers burde selvfølgelig brukes i denne sammenhengen og! Jeg tenker at jeg skal klare uke for uke, nå som jeg har passert 6 uker, er neste mål 7! Selv om det kanskje stresser en litt mye så tror jeg det er vktig for å holde motet oppe. Men sannelig ikke lett dette.... Selv om det er trist at det finnes mange flere i samme situasjon så er det litt greit å vite at man ikke er alene! Er det på dette forumet di jentene er,eller er det andre forum de bruker mer kanskje? Jeg ønsker deg så utrolig mye lykke til!! Du virker som et fantastisk menneske!!! Dette skal vi begge klare :-)) opps, så at jeg har signa med anonym sist :-P Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137155484-gravid-igjen-for-9ende-gang-hvordan-klare-%C3%A5-tenke-at-dette-g%C3%A5r-bra/#findComment-137160866
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå