Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Gleder meg så veldig til små spenner og strikker etc, men det kommer jo aldri noe hår, hehe! Vil at hun skal se litt jentete ut ;-)
Linnea&Julie Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Hva med et søtt pannebånd?? Fikk et rosa med sløyfe på i presang da Linnea ble født, kjempesøtt, gleder meg til å bruke det )
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Ja, det kan jeg kjøpe ) Hadde et i jula, men det så så rart ut, så ut som en surra juleskinke liksom, hehe!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Hehe, kom på en hendelse mamma fortalte meg for en tid tilbake. Da jeg var liten og hadde greid å gro ca 3 hårstrå satte hun de opp i strikk. En gammel sur tante hun hadde spurte frekt hvordan hun hadde fått til det (istedet for å si at jeg var søt, hehe), og mamma hadde sett lurt på henne ledd og svart: "med tegnestift selvfølgelig. Hva trodde du"? Tanta hadde snurpet munnen surt igjen og fnyst. Må innrømme at det var et bra svar. Og pannebånd er jo supersøtt forresten da:o)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 Hehe, ja jeg kjenner igjen den følelsen.....hadde det sånn med datteren min. Fikk pannebånd med sløyfe på av ei venninne da jeg kom hjem fra sykehuset, og den brukte jeg flittig......men ikke lenge av gangen. Bare når hun satt i vognen og var våken. Jeg fikk også tak i tøysløyfer med borrelås og de var fine når det begynte å komme noen få cm hår - da så hun brått ut som ei lita jente ;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå