Gå til innhold

Herregud,er det mulig å være så i tåka om natta!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillesnuppa pleier å være oppe noen runder om natta og i natt så var hun våken ett par timer som vanlig..Sovna nå tilslutt,men våkna igjen senere på natta..Jeg ser på klokka og tenker for meg selv at hun kan jo ikke våkne igjen nå,for det er jo bare 30 minutter siden hun sovna igjen 1. gang.. Klokka viser 4:15 og inni midt hodet er da klokka kvart over 2 den...Må være at klokka er digital og da tenker jeg på 14:15,og da stemmer det jo at klokka er kvart over 2...Skjer ganske ofte på natta dette,om klokka er 1,2,3,4 el 5!!! Må liksom sette igang hjernen og tenke litt for å finne ut hvor mye klokka egentlig er..hehe...Blir litt redd meg selv egentlig...Men etter å ha vært våken ett par timer hver natt i over 6 måneder så er jeg vel så trøtt at jeg ikke klarer å tenke klart....

Skrevet

Fort gjort... Jeg glemte å åpne øynene en natt og gikk rett på soveromsdøren da jeg skulle inn og gi lilletrilletralle sutten... Dagen etter lurte jeg på om jeg kom til å få en underjordisk kvise i pannen fordi det var litt vondt der... I tåkeheimen, ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...