Gå til innhold

Herregud, det kjennes ut som om jeg har svake kynnere innimellom..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt litt menssmerter de siste dagene, var kvalm for en stund tilbake, men forsto det slik at det var ganske vanlig å være det noen mnd etter fødsel.. Nå kjennes det innimellom ut som om jeg har kynnere.. Nå begynner jeg virkelig å bli pissredd rett og slett! Synes jeg kjenner bevegelse i magen også til tider, men det er nok bare fantombevegelser, for uansett er det for tidlig til det om jeg er gravid.. (- ikke samme som da man kjenner "systemet" retter på seg..).. Er tung i pusten også.. hjelpes meg om jeg er gravid altså.. kan ikke ha et barn til allerede.. Det orker jeg ikke.. Bruker prevansjon, og har gjort det helt siden jeg starta å ha sex igjen, men ja.. uff, ble rotete dette her ja.. må nok kjøpe meg en test i mårra jeg..

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Jeg har to tette og er aleinemamma nå, og selv om jeg ikke har hatt sex har jeg helt noia for å være gravid! For jeg har det på samme måte som deg...kvalm, smerter, fantomspark. Så det er helt vanlige fysiske reaksjoner etter fødsel...vesla er 5,5 mnd nå.

Men du kan jo teste ja, for å roe ned nervene.

Skrevet

Takk for beroligende svar.. uff, blir jo helt nevrotisk av dette.. Får bare holde pusten å se hva testen sier. *tvitvi for å ikke være gravid* sier jeg bare jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...