Spirevipp med go`gutten Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Idag har jeg innsett at lillegutt trenger mer enn bare grøt på kvelden, har ammet han annenhver time idag og han blir ikke fornøyd. Jeg har hodt igjen fordi jeg syns han er så liten, også er jeg redd for at hvis jeg gir han mat så blir han så mett at han ikke vil ammes mer, men har nå innsett at mat sikkert bare blir i tillegg til amingen foreløpig..? Uansett, hvis jeg skal gi han grøt el.l på formiddagen også, så kommer jeg meg jo nesten ikke ut. Blir jo skikkelig styrete å skulle ta med termos med varmt vann, blande mme og lage grøt borte. Hvordan gjør dere det? Syns jeg ser meg blind på begrensninger her, og det vil jeg jo ikke :-)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Jeg gir mme, av personlige grunner, og tar med varmt vann på termos Jeg synes det var klønete først, men det er veldig vanesak.. kjøp en termos som kun rommer 0,5 l sp blir den ikke så stor å ta med seg..
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 eller så kjøper du ferdig blandet mme på kartong, og får de til å varme den i mikro på cafe, kiosk eller liknende... det gjør vi når vi er ute på farten
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Lille vennen kan vel få grøt til frokost eller kvelds, i god tid før dere går ut eller kommer hjem?
Spirevipp med go`gutten Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2008 Kanskje jeg skal prøve det, å gi han litt grøt til frokost, da kan vi jo fint reise ut på ting. Får bare prøve meg fram tror jeg, mat må han hvertfall få! :-)
Minnie Mom Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 Evt ha med en liten bolle med lokk med grøtpulver oppi. Be om varmt vann på cafe ellere et annet sted om mulig. Be også om kaldt vann og så blander du. Jeg har gjort det sånn på cafe, gikk helt greit. Skal du ut i marka er det klart litt vanskeligere å be om varmt vann... ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå