Gå til innhold

er det bare jeg som er urimlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min samboer er blitt bedt ut med jobben..Han er ny der og syns det var høres gøy ut å bli litt bedre kjent med de der..Problemet (mitt) er at jeg har SÅ lyst og gå ut selv også :-( Har snakka om det mangen ganger at når Vår lille på nå 7 uker blir litt større skal vi gå ut og kose oss i lag..Men så er det sånn at vi ikke har barnevakt i kveld og 3 unger :-( så jeg må være hjemme..

syns det er egoistisk av han og bare gå når jeg ikke kan vil være med og har SÅ lyst ut!! Blir så lei meg,men han skjønner ikke problemet og sier at jeg bare kan gå ut neste helg (vi har dåp nå på søn)

Er det jeg som er teit el??

Skrevet

Jeg synes du er urimelig. Man har helger etter denne, og det vil være godt for mannen din å gå ut med dem fra jobben, iallefall når han er relativt ny der. La ham kose seg, han gleder seg tydeligvis og så.

Skrevet

Klart han må gå ut når han har startet i ny jobb, noe annet ville se helt rart ut for kollegane hans.

I alle fall er det slik der jeg jobber at vi møter opp ved tilstelninger såfremt vi ikke er syke...

din tur kommer også - du er vel bare litt sjalu tenker jeg ;) hormoner gjør oss litt rar hehehe

men vi kan ikke la det gå helt over styr heller.

Skrevet

ja, da synes jeg du er urimelig! Hva får dere igjen for at dere begge er hjemme egentlig? skulle det blitt en av dere, så bør det være en selfølge at han drar og har det gøy og blir kjent med den nye jobben sin!

som du sier at lille er jo bare 7 uker gammel.. dere kan jo ta den turen ut sammen når hun blir litt eldre kanskje? Hadde ikke frista meg ihvertfall!

Skrevet

Ja jeg må jo si det da... selv om jeg forstår problemet.

Grunnen til at jeg forstår et er jo at jeg har stått i akkurat samme situasjon selv. Før jul - da var junior ca 7 uker - var mannen min bedt ut på julebord sammen med bror min og flere andre. Jeg var seff ikke invitert en gang for jeg har jo BABY! I alle fall gnagde det inni meg. Jeg hadde såååå lyst å være med. Hvorfor må jeg sitte hjemme...greit jeg ammer...men dog... :o( Jeg forstod selv at det var egoistisk å nekte han fordi om jeg ikke kunne være med. Han kunne jo trenge å kose seg litt han også. Så jeg svelget "kamelen" og sa ingenting.

Tror du bare skal ønske han god aften jeg. Så kan heller du ta en kveld med venninnene dine og han kan ha lillegull. :o)

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Jeg synes at i denne settingen og med den informasjonen jeg har fått at det er helt greit at han går ut...er tross alt viktig for ham å få med seg det sosiale med nye kollegaer.

Men skjønner at du blir ekstra lei deg over at han ikke skjønner problemet. Du har tross alt gått gravid i 9 mnd, og har sikkert veldig lyst å komme deg ut. Men hva hvis han får gå nå, så kan du kanskje finne på noe neste fredag med noen venninner? Eller så kan dere finne en barnevakt til barna om et par helger?

Skrevet

Huff vet jo at jeg er egoistisk :-( men han har jo sagt at han ikke vil gå på by`n heller..kunne heller tenkt seg pizza el bowling for har ikke behov for fylla....men JEG HAR!Behov for fylla altså hahahaha Huff for en fææl person jeg er!!

Men jajaja skal la han gå og ikke si noe til han! Men jeg bare griner jo! uten at jeg vil det,men.....gaaad! sorry jenter men tror jeg er i ubalanse nå el noe! :-(

Skrevet

hehe...*må jo le litt*. Var/er sånn selv!! Kunne smakt med en rølpekveld selv liksom...særlig akkurat den dagen!! Det er ammetåke og masse hormoner. Og som ei sier... det har jo vært 9 måneder på "vent".. Så føler vi at vi har en unge som gror fast til brystet... Hvorfor skal han føle seg fri nå jeg...osv...

Det går over! Du vi garantert føle deg bedre når du har sendt han av gårde...tenk hvor STORSINNET du er!! :o)

Planlegg noe for deg selv... litt god mat og en halv flaske vin..kanskje en god film eller du endelig kan ringe en venninne du ikke har snakket med på lenge og snakke i en time mens dere deler et glass vin hver deres ende??

Skrevet

Ja, det er jo masse hormoner i kroppen din. Men du kan jo trøste deg med at han ikke dør etter å dra fra deg.

Skrevet

hehe ja får ta meg sammen!! sorry!! Bare det at jeg har ventet sånn på å gå og...jajaja...:-)....har vert gift før og da var det altid sånn at han gikk ut og jeg var hjemme for han bestemte det! Men min nåværende samboer mener jo at hans mor kan ha barna (for vi har ikke spurt,men pjokken er jo bare 7 uker) og at jeg blir med han! Var DET han ville egentlig sa han....

Skrevet

Men om dere føler dere klar for en tur ut sammens, så synes jeg dere skal høre om hva mora hans synes om å passe barna jeg. Det er jo bare snakk om på natta, og dere kan jo dra dit dagen derpå på formiddagen om dere føler det blir mest "riktig" i forhold til ting og tang.. Vi hadde vesla til svigermor da hun var fem uker vi. (Vi trengte sårt litt hvile fra skrikingen.. -kolikk.. ), og det gikk helt fint.

Skrevet

5 uker ja...ja er det at er så redd han ikke vil roe seg med bare flaske når han skal sove..men han får jo flaske hver dag da...en på kvelden slik at han får nok...og sover fra 24.00 til ca 8 om morgenen....:-s hadde kansje gått,men....

Skrevet

Jøss...da følte jeg litt rett da jeg svarte deg. For jeg min eks var litt som din eskmann og bare gikk ut når han følte for det, og jeg hadde i tillegg seperasjonsangst!:-/ Men da skal du vite at din nåværende samboer ikke er som din eksmann, men at det for jobbens skyld er nok best at han går ut i kveld. Ikke tenk på at han er teit mot deg...hadde han vært det hadde han jo allerede vært ute aleine på byen!

Skrevet

ja vet jo han ikke er som min eks,men blir allikevel behandlet deretter

:-( stakkers! og min eks var IKKE BRA! el snill...han slo når han hadde drukket og raserte huset o.l....er derfor litt redd når min nåværende samboer skal "ut uten meg"..Vet ikke hva jeg får hjem (selv om jeg egentlig vet at han er snill og aldri for full).........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...