Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 lillemann her har ikke spist så mye idag..sov hele natta, frokost i 7 tia, neste måltid kl 12, og etter det vil han ikke spise..Han hyler, og det virker som at han har vondt..Blir stiv i hele kroppen og kaster hodet bakover...Malt funker ikke, ikke sviske saft/pure heller... Han er snart 5 månder.. Hva kan jeg gjøre, og bør jeg beskymre mg? gjør jo det, men bør jeg?
<3LillePrins<3 Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 høres nesten ut som han har vondt i magen... da er natulig nok ikke matlysten på topp heller.... Tar iallefall litt tid før malt hjelper vet jeg.. Men hva med å prøve å legge han på magen, ved siden av deg i sofa f eks.... Klappe hn forsiktig på rumpa, og stryke han på ryggen... det hjalp iallefall mini her når han hadde magevondt... eller sukkervann! håper han snart føler seg bedre!!
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Prøvde å legge ham på magen, men da hylte han ennå mer..Kan prøve litt sukkervann ja..
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Ring helsestasjonen! De har sikkert hørt om liknende før. Hvis det fortsetter og han ikke tar til seg mat ut over ettermiddagen, ville jeg ringt legevakten og spurt hva de synes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå