Impulsiw Skrevet 14. mars 2008 #26 Skrevet 14. mars 2008 Så tema er fordeling av husarbeid ?? Jeg er veldig heldig. Mannen min er veldig flink i huset... Han skifter bleier og vasker gulv... vasker klær osv. Har vært plaget m bekkenløsning så da er det ekstra kjekt å ha en mann som tar sin skjerv og vel så det... Har inntrykk av at mange menn er flinkere til å ta i i dag enn for 20 år siden...
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #27 Skrevet 14. mars 2008 Dette må jeg bare svare på, for dette har jeg tenkt på i dag. Er i permisjon med en liten på 3 mnd og har en sönn på 2,5 år som bare er 15 timer i bhg per uke (bor i utlandet og får derfor ikke ha han lenger dager! Må si at jeg föler at jeg ikke har så mye kvalitets tid med han som da jeg jobbet! Jobbet bare 50 % og hadde masse ork og energi og legge på han når jeg kom hjem fra jobben. (Det er klart det blir noe annet om man jobber 100%) :Fölte at jeg hadde godt av noen timer for meg selv (dvs på jobben) der jeg fikk realisert meg selv noen timer! Nå går vi på hverandre hele dagene og det blir fort sure miner både fra han og meg. Jeg er ingen husmor og kan med hånden på hjertet si at jeg ikke trives i husmorrollen. Jeg elsker barna mine, men er ikke villig til å gi opp hele mitt selvstendige liv for barna sin skyld. Jeg er overbevisst om at jeg er en bedre mor når jeg har et eget liv ved siden av mammarollen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå