Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Lurer litt, for sønnen min har akkurat begynt å si mamma når han gråter. Det er ganske påfallende, selv om ma-ma er en lett lyd å lage, for han har ikke sagt dette så mye før. Så jeg lurer på om det kanskje er noe han har greid å plukke opp ;o)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Datteren min sa også mamma når hun gråt først, men da tok jeg det bare som en "gråtelyd" - Men ikke lenge etter at hun begynte med den gråtelyden sa hun mamma da hun skulle til meg....så på meg, strakte armene og sa mamma (8 mnd gammel). Sønnen min sa mamma allerede da han var 6,5 mnd gammel og kunne prate tydelige ord og halvsetninger når han var 9 mnd ....... En gang han satt i vognen som 9 mnd gammel kom ei dame bort og sa ."Så vakker lita tulle da!" Da titten han morskt bort på henne og sa "Jeg er gutt!" Dama holdt på å besvime og det gjorde jeg også hehe... Så han pratet før han kunne gå
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Så vanvittig kult, hi hi hi! Tenker damen skvatt ja!! Sønnen min er 6 mnd bare, så det er jo tidlig. Men jeg vet jo det forekommer. Pappa kom med sine første ord 6 mnd gammel, og jeg snakket "grytidlig" selv også. Så da spisser jeg jo ørene litt ekstra når det kommer lyder som høres ut som ord ;o) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå