Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Koooser meg hjemme med lille gullklumpen min! Flere?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 nei! jeg liker ikke babytiden, men det kommer kanskje av at gutten min har vært grinete, sutrete og vanskelig hele veien. får aldri gjort noenting uten skrik. gleder meg til han er 1,5 eller 2 år egentlig. tror den aldreren passer meg bedre, hehe!
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Det er utrolig koselig å pusle hjemme. Hadde det vært flere hjemmeværende, tror jeg at jeg kunne gått hjemme til minstemann begynner på skolen. Men tror kanskje at det bli litt lite stimuli for dem av sånt. Må dessverre tilbake på jobb etter sommeren...
boble <3 Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Ja jeg har koooooooset meg rett ihjel hjemme sammen min lille bompi:0) Nå nærmer det seg slutten på perminsjonen og jeg gruer litt for en ny hverdag. Vi har hatt et stort nettverk av mammaer og babyer rundt oss så vi har vært mye på tur ol. med andre og fått litt stimuli begge to, men merker jeg har levd i en "bobble" Blir sikkert godt å jobbe igjen når jeg først er kommet i gang:0)
Gjest NydeIig Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 det er helt supert! store tannløse smil. deilige babylukta, de alldeles nydelige llle barneklærene, og de deilige lydene hunlager når hun sover. dessuten sover hun jo så mye og godt, og det er alltid litt ok når barna sover, da kan en kose seg, eller springe rundt med klesvasken og skrubbe badet. nå er hun snart 4 mnd og den første veldig babyfasen er over, men det er fremdeles supert og mye mye kos. nå er jeg hjemme med en 2 åring samtidig, og det er kjekt det også, jeg ser de har glede av hverandre, og nå begynner de å leke sammen.
Snupi27 Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 jeg koser meg jeg og! men jeg syns det kan bli litt slitsomt til tider. nå driver 2 tenner oppe å komme ut så det er endel sutring her men jeg skal nok overleve det og =)
mammasgo`jente Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 Permisjonen min var desverre ferdig for 2 uker siden, men jeg har koooooost meg noe så vanvittig! Har aldri hatt det bedre, og har ikke savnet mitt "gamle" liv. Kunne gått hjemme ihvertfall 1 år til hvis det var mulig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå