mams-til-tre Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Vi har vært på fest ett par ganger, og da har tulla vært hos svigers. Men natt til 1.mai skal vi reise å sove på hotell en natt, og gå på konsert. GLEDER MEG SINNSYKT!
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 snuppa vår var 9 mnd, da var vi på overnatting på hotell og på standupshow, i samme by som vi bor i, så var jo ikke langt unna. var foreldrene mine som var barnevakt, de hadde storesøster på 4 år hos seg også så en trygghet for lillesøster det da. pluss de var her i huset vårt. gikk kjempe kjempe fint. hun gren ikke en eneste gang og hadde lagt seg uten et eneste klynk (sa de i allefall- men tror de jeg!)
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Hun var 7-8 mnd når vi var på langhelg i Køben Gikk veldig fint, hun koset seg hjemme med mormor imens. Moren hennes derimot gråt hele den første dagen hehehe
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Sist var hun nesten 3år! Har enda ikke reist fra pie på 5mnd. Ingen planer om det med det første heller....
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 Har forresten hatt barnevakt et par timer. Mens vi var på julebord. Mer en nok enda det
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 Mannen min og jeg skal på kjæreste tur i Mai til New York =0) da er storetulla 23 måneder og minste tulla 7 måneder. Gleder meg masse. De kommer å ha det strålende hos besteforeldrene =0)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #8 Skrevet 14. mars 2008 Jeg var på fest da mini var 6uker gammel. Da var det pappaen som passet han Har ikke overnattet noen ganger enda, men skal flytte om en mnd å da må nok besteforeldrene passe mini. Skal male og slik, og det går dårlig overens med en liten som nettopp har begynt å krabbe
mayaya Skrevet 14. mars 2008 #9 Skrevet 14. mars 2008 Hvis du tenker over natta, så har vi ikke gjort det enda.
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #10 Skrevet 14. mars 2008 Ikke over natta enda, men et par kinobesøk og shoppingtur har det blitt. Kanskje 8 timer på det meste. 8mnd:)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #11 Skrevet 14. mars 2008 Vi har heller ikke vært borte over natten ennå. Har en på 3,5 år og en på 1 år. Vi har familien langt unna så derfor blir det ikke så lett, men vi håper at vi kan gjøre det om et par måneder da vi er bedt i lag begge to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå