sarahrara Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Hva med tretti da? eller femti?? Er det bedre ........ kanskje du liker oddetall isteden??
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Er også lei av ho. En førtiåring med alt for mange usaklige kommentarer
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 ja uff kan tenke meg det er en tøff alder.. halveis til 80 liksom grøss.. og midtlivskrise rett rundt hjørnet og grier.. ja ja lykke til
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 det er vel ikke hun som kommer med mest dumme kommentarene her er det vel???
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 jaja.. der beviste du akkurat hva jeg mente
Impulsiw Skrevet 13. mars 2008 #9 Skrevet 13. mars 2008 siljemor...heter du Silje? Flott navn! Har en datter som heter det... ) nei..disse anonyme kaster stein og sitter i glasshus... For de skjønner ikke at de faktisk er rasshøl når de går ut med nicket til noen og sier at de er lei offentlig...neida...da er det jeg som er teit...herregud... er jo bare sååå barnlig... Skal melde denne tråden til moderator. DE ser faktisk forbi anonymknappen, hvem som står bak...
Impulsiw Skrevet 13. mars 2008 #10 Skrevet 13. mars 2008 Takk Labambie...godt å høre at jeg ikke er heeelt utdatert Tar det ikke så tungt med disse anonyme...de har det mye værre en meg stakkars... usaklig vettu.. Men digg med støtte!! Ha en god natt da...)
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #11 Skrevet 13. mars 2008 he he jepp thats my name:):) syns også du har mange gode arrgumenter og poenger. og ikke bry deg om disse hormon bombene her inne.. dem kommer bestandig til å være her uansett hva som skjer. det er sånn som mest sannsynligvis ikke har barn selv og som da i tillegg ikke har venner så dem siter her inne hver dag bare for å ødelegge dagen vår fordi dem selv har en dårlig dag..
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #12 Skrevet 13. mars 2008 Du har ei på samme alder som kaller seg mamma tiL 1stor,1Liten+1spire som for tiden er inne på BiM,men hun har vel hengt her før.. Dette er førti's rake motsetning! En dame på samme alder som har helt sjuke meninger om ting.. Så hvis dere lar dere provosere av førti (som har mye fornuftig å si) bør dere ikke lese hva hun andre har å si..
Impulsiw Skrevet 13. mars 2008 #13 Skrevet 13. mars 2008 Er nok noe i det ja silje... de kverulerer som en hobby, et tidsfordriv... så når de ikke får kranglet mer går de lei vettu. Takk for støtten da...og ha en god natt )
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #14 Skrevet 13. mars 2008 førti e ikke bra i hodet.. hvet hvem hun er.. dattra er heller ikke god i hodet
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #15 Skrevet 13. mars 2008 Synes de som driver med personsjikane er på viddene her inne. Spiller ingen rolle om det er anonyme eller ikke anonyme. Har man ikke noe saklig å si får man krangle med veggen isteden......synes jeg. Hender jeg er anonym noen ganger av frykt for "halshugging" når jeg kommer med meningsytringer som går på tvers av flertallet. Hehe, det er mange sinte mennesker her! Jeg synes førti har vært flink med å uttale sin mening her og hun står på sitt...... hvorfor skal hun ikke få lov til det uten å bli sjikanert i en ny tråd?? Voks opp, og la folk få ha sine meninger, om de er bastante..... eller usikre....spiller vel ingen rolle?? Selv om jeg gir vann til mitt barn før det er 6 mnd - kan vel førti få komme med gode argumenter for at jeg ikke skal gjøre det i håp om at jeg ombestemmer meg. Hun mener det jo bare godt allikevel (regner jeg med, siden det ikke er fluesoppsuppe hun prøver å prakke på meg) Bare stå på du førti - ikke bry deg om de som sjikanerer;-))
tonemelone Skrevet 13. mars 2008 #16 Skrevet 13. mars 2008 Anonym 23:37!!!! Du som skriver at førti ikke er god i huet, og at dattera ikke er god i huet... Hva er galt med deg??? Hvilken rett har du til å legge slikt ut på denne siden??? Skjønner ikke hvordan og hvorfor slike innlegg startes!!! Ludderet og førti blir jo hengt ut og pratet om i overskrifter omtrent hver uke... Hva skjedde med babyene våre??? Er det ikke dem vi skal prate om her inne?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #18 Skrevet 13. mars 2008 Hehe, det er visst to anonym 23:37 her (med GANSKE forskjellige meninger) jeg er den som er nederst med lengst tekst....... hvem er det du var enig med da silje-Thea 010108;) ??
shimonie Skrevet 14. mars 2008 #19 Skrevet 14. mars 2008 helt utrolig at noen faktisk skriver drit om andre her inne!!! er ikke dette et forum som vi kan dele ting med andre, spørre om ting vi lurer på og svare andre? man må få lov til å ha andre meninger, uten at det betyr at vi er drittsekker og tror vi vet bedre. eller har dumme usaklige kommentarer... slutt å disse folk her inne! trodde vi var voksne mennesker her jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå