Sunniva78 har to små Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Noen som kan anbefale et slikt? Og som passer fra 1mnd alder...
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 >Joda:) Jeg er veldig glad i elastisk sjal, og valgte da BB tricotSlen (tror de har det på lykkebarn.no) Ellers er du hjertelig velkommen inn på tettinntil.no.
Solskinnsjenta Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Jeg har vært veldig fornøyd med mitt Moby Wrap elastiske sjal. Neste gang skal jeg ha det med på føden
Sunniva78 har to små Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. mars 2008 Hmm, dere gjør det ikke enkelt for meg her, hehe... Vanskelig å vite hvilket som er best!
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 På Mammamya.no har de mange typer sjal og seler. Jeg har kjøpt Hug-a-Bub som er veldig bra når man lærer å knyte det skikkelig, litt pes i starten. Synes egentlig Mei Tai ser mye lettere ut og finere også!
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 14. mars 2008 #9 Skrevet 14. mars 2008 Jeg har et moby wrap elastisk sjal, og vatanai vevd sjal. Begge to er helt fantastiske! Moby wrap'en er veldig myk og god mot barnehud, men den er litt varm, iallefall det jeg har, det er sort i tillegg. Så nå brukes det mest ute, og som ammesjal. Vatanai'en er sval og god. Virkelig mitt beste kjøp på lenge. Bruker den hele tiden, og snuppa elsker å sitte oppi der. Man må nesten bare prøve og feile når det gjelder sjal. Det finnes så mye forskjellig, så det er umulig å si akkurat hva som vil passe for deg. Det som er greit er at sjal taper seg nesten ikke i verdi, så hvis du kjøper et som du ikke er fornøyd med, kan du fint selge det til kjøpspris =) Lykke til
Sunniva78 har to små Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 14. mars 2008 Ok, nå har jeg kikket litt på MeiTai... Men det er jo så mange forskjellige bærestillinger, er det da samme sjalet som brukes hele veien? Eller finnes det flere typer? Litt forvirret jeg... Lurer på hvordan jeg skal finne ut hva som passer best for meg og lillegutt..!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå