PAVEEL Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 må ha en god unnskyldning til venner og folk flest..... er drivhvit i ansiktet, slapp og fæl, kvalm og spyr dagen lang.... er 7+3 så er for tidlig å komme ut med nyheten ennå... derfor har jeg hørt at lavt jerninnhold er en god unnskylding, men hvor lang tid tar det før de har analysert den prøven? skal liksom på laberatoriet på legekontoret i morgen...
Miffs Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Jeg pleier å få svar før det er gått en ukes tid.
PAVEEL Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2008 oi, det var sprikende svar.... bor på en plass som ligger avliggesidende til.... hmm....
Supermamm Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Legen min sjekker det hver gang jeg er til ktr. Tar ca 5-10 min før han får prøvesvarene.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 Tok samme blodprøve idag...tok ikke lengere tid hos min lege i hvertfall.
katlinka Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 Kan jo ringe å høre om de har fått svarene? Jeg fikk blodprøvesvar fra 1. svangerskapskontroll 1 mnd etter, kunne sikkert fått dem før hadde jeg ringt Uansett, er vel bare å si at du har litt lavt jerninnhold i blodet og derfor føler deg uvel? Trenger ikke være heeeeelt sant vel (selv om det kanskje er det i realiteten)? I den situasjonen man er i som nygravid syns jeg ikke det er så ille å komme med en liten hvit løgn...
PAVEEL Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. mars 2008 hihi men det er jo en hvit løgn jeg skal ta Leononra D:-) vet at de uvel hetene mine er ikke pga lavt jern neihihi, det er nok en liten astronaut som vil plage mamman sin.... men da "stikker jeg til legen" i morgen og får vite svar da, at jeg har lite jern.... takker for svar jenter:-) toppers:-):-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå