Gå til innhold

Ekkel følelse...Er det bare meg...?

Anbefalte innlegg

Jeg er tydeligvis en av de veldig få som syntes det faktisk føles litt ekkelt å kjenne liv! Jeg ligger liksom der i sengen om kvelden og ser for meg en liten slags "alien" aktig..et eller annet som holder på inni der..!

Får skikkelie sug i livmoren..

Sikkert noe med at det er så nytt og uvant ennå..

Jeg vet jo at det er heeelt naturlig, men klarer alikevel liksom ikke å slappe av..

Det hade vært godt å vite om jeg ikke er helt alene om å ha det sånn..

Er jo selfølgelig glad for at det er liv der inne også!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137126622-ekkel-f%C3%B8lelseer-det-bare-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

kan nok innrømme at det er ikke mye behagelig den boblingen.. syns det er litt ekkelt.. men så klart tenker ikke på det, blir liksom glad, for det er jo bebbin min;)

men satt å tenkte på det her om dagen at det er ikke noe godt, for å være ærlig.

men jeg ser bort i fra det, og bare gleder meg over at bebbin lever og sparker! hehe:)

Hehe, jeg også synes det er litt ekkelt til tider. Den lille jeg har er det MYE liv i, synes hun turner rundt inni der hele tiden! Lurer ofte på hva hun driver med, hvordan hun ser ut mens hun gjør det osv..noen ganger ser jeg sånne "streker" med bevegelse, sikkert en arm el et ben? Det er litt ekkelt...

Dette er mitt første, så alt er uvant..men er jo moro og spennende også da!

Hallo! Jeg forstår godt hva du mener. Jeg har hatt akkurat den tanken selv. Altså det med at det er alien-aktig. Noen ganger tenker jeg at det skal bli godt når kroppen blir bare 'min' igjen. Men egentlig har de tankene gitt seg litt. Er i uke 19, og var på ultralyd i dag. Det er en liten gutt! Kjempegøy, og det er kjekt å kjenne liv og å vite at alt er bra. Innimellom kan man likevel få den panikkfølelsen at det der inne er fremmed. Men jeg tror det er helt vanlig og kommer og går. Ikke noe å bekymre seg over. I all hovedsak er vi jo kjempelykkelige og heldige.

måtte nesten le da jeg leste innlegget ditt :) Jeg blir stadig påmint av venninner at jeg mente at graviditet kom til å bli "alien-aktig"! Merkelig nok så har jeg faktisk ikke den følelsen nå som jeg faktisk er gravid, men har full forståelse for at man føle det sånn ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...